Anbefalede faglige forudsætninger for at
deltage i modulet
Modulet bygger på viden opnået i modulerne 'Introduktion til
antropologi og etnografisk metode', 'Socio-teknisk
teknologiforståelse', 'Problembaseret læring',
'Videregående etnografiske metoder og teknoantropologisk
analyse'. 
Modulets indhold, forløb og pædagogik
Læringsmål
Viden
- redegøre for forskellige faciliteringsstrategier som et
vidensfelt, herunder forandringsorienterede forskningstyper
 - kende til forskellige metoder og værktøjer til brug i en
designproces med fokus på brugerinvolvering
 
Færdigheder
- planlægge og afprøve en faciliteringsstrategi for teknologisk
innovation
 - udvælge og anvende designorienterede og kreative
metoder
 
Kompetencer
- planlægge og pilotteste en faciliteringsstrategi for
teknologisk innovation
 - identificere og engagere relevante aktører i en
innovationsproces
 - reflektere over og redegøre for, hvordan de forskellige former
for involvering af kerneaktører sætter rammer for teknologisk
design.
 
Undervisningsform
Der henvises til studieordningens § 17 om uddannelsens indhold
og tilrettelæggelse.
Eksamen
Prøver
| Prøvens navn | Facilitering af teknologisk innovation | 
| Prøveform | Aktiv deltagelse/løbende evaluering 
Reeksamen er skriftlig eller mundtlig. Fastsættes i
semesterbeskrivelsen. | 
| ECTS | 5 | 
| Bedømmelsesform | Bestået/ikke bestået | 
| Censur | Intern prøve | 
| Vurderingskriterier | Vurderingskriterierne er angivet i Universitetets
eksamensordning |