Modulet har til formål er at introducere den studerende for grundlæggende viden omkring AR og VR-teknologier og interaktion in 3D miljøer. Desuden vil den studerende lære at udvikle prototyper af AR og VR-oplevelser med afsæt i kommercielt tilgængelig hardware.
Studerende som gennemfører modulet vil opnå:
Studerende som gennemfører modulet vil være i stand til at:
Studerende som gennemfører modulet vil være i stand til at:
Se oversigt over undervisningsformer under §17.
| Prøvens navn | Programmering af immersive teknologier | 
| Prøveform | Skriftlig eller mundtlig  | 
| ECTS | 5 | 
| Tilladte hjælpemidler | Med visse hjælpemidler: 
Se semesterbeskrivelse | 
| Bedømmelsesform | 7-trins-skala | 
| Censur | Intern prøve | 
| Vurderingskriterier | Vurderingskriterierne er angivet i Universitetets eksamensordning | 
| Engelsk titel | Programming Immersive Technologies | 
| Modulkode | MSNMEDB5213C | 
| Modultype | Kursus | 
| Varighed | 1 semester | 
| Semester | Efterår
 | 
| ECTS | 5 | 
| Undervisningssprog | Engelsk | 
| Undervisningssted | Campus København | 
| Modulansvarlig | 
| Uddannelsesejer | Bachelor (BSc) i medialogi | 
| Studienævn | Studienævn for Medieteknologi | 
| Institut | Institut for Arkitektur og Medieteknologi | 
| Fakultet | Det Teknisk Fakultet for IT og Design |