Modulets formål er at den studerende kommer til at arbejde med den kreative udviklingsproces der kræves for at designe til begge sider af skærmen - ment som et metafor for hvordan løsningen både skal ses fra perspektivet fra brugeren og brugerfladen på den ene side, og medialogen på den anden, i form af løsningens design og tekniske udvikling.
Studerende som gennemfører modulet vil opnå:
Studerende som gennemfører modulet vil være i stand til at:
Studerende som gennemfører modulet vil være i stand til at:
Akademisk vejledt, studenterstyret problemorienteret projektarbejde
Se oversigt over undervisningsformer under §17.
| Prøvens navn | Kreativitet introduceret - design fra begge sider af skærmen |
| Prøveform | Mundtlig pba. projekt
Med til projektdokumentationen hører:
• Skriftlig projektrapport • Medieteknologisk produkt • A/V produktion der illustrerer og opsummerer projektet |
| ECTS | 10 |
| Tilladte hjælpemidler | Med visse hjælpemidler:
Se semesterbeskrivelse |
| Bedømmelsesform | 7-trins-skala |
| Censur | Intern prøve |
| Vurderingskriterier | Vurderingskriterierne er angivet i Universitetets eksamensordning |
| Engelsk titel | Creativity Introduced - Designing from Both Sides of the Screen |
| Modulkode | MSNMEDB1212C |
| Modultype | Projekt |
| Varighed | 1 semester |
| Semester | Efterår
|
| ECTS | 10 |
| Undervisningssprog | Dansk og engelsk |
| Undervisningssted | Campus København |
| Modulansvarlig |
| Uddannelsesejer | Bachelor (BSc) i medialogi |
| Studienævn | Studienævn for Medieteknologi |
| Institut | Institut for Arkitektur og Medieteknologi |
| Fakultet | Det Teknisk Fakultet for IT og Design |