Ikt og læring i organisationer omfatter arbejdet med ikt som redskaber til videndeling og videnledelse i organisationer. Fokus er intra- og interorganisatoriske læreprocesser, ikt som samarbejdsværktøj, ikt i organisationskommunikation, ikt i livslang læring og erfaringsudveksling.
Målet for den studerendes tilegnelse af viden inden for modulet ikt og læring i organisationer er, at den studerende efter deltagelse i modulet skal kunne:
Målet for den studerendes udvikling af færdigheder inden for modulet ikt og læring i organisationer er, at den studerende skal kunne:
Målet for den studerendes erhvervelse af kompetencer inden for modulet ikt og læring i organisationer er, at den studerende skal kunne:
deltage aktivt i kollaborative ikt-baserede processer.
Se under § 17 i studieordningen.
ECTS-point: 5 = 5 x 27,5 = 137,5 timers studenterbelastning i alt
| Prøvens navn | Ikt og læring i organisationer | 
| Prøveform | Skriftlig 
Prøven består i udarbejdelse af en mindre skriftlig fremstilling og
eventuelt produkt(er) inden for et emne, der omfatter den i
studieåret udbudte undervisning i relation til fagområdet IKT og
interaktionsdesign. Prøven bedømmes ud fra en af én eller flere
studerende udarbejdet fremstilling.
Emnet aftales på forhånd mellem en af studienævnet udpeget fagansvarlig og den/de studerende.  | 
| ECTS | 5 | 
| Tilladte hjælpemidler | Alle skriftlige og alle elektroniske
hjælpemidler  | 
| Bedømmelsesform | 7-trins-skala | 
| Censur | Intern prøve | 
| Vurderingskriterier | Vurderingskriterierne er angivet i Universitetets eksamensordning | 
Modulbeskrivelser for hvert semester opdateres løbende på uddannelsens hjemmeside
| Engelsk titel | ICT and Learning in Organizations | 
| Modulkode | MASMIL20213 | 
| Modultype | Kursus | 
| Varighed | 1 semester | 
| Semester | Efterår
 2. semester  | 
| ECTS | 5 | 
| Undervisningssprog | Dansk | 
| Undervisningssted | Anden placering | 
| Modulansvarlig | 
| Uddannelsesejer | Master i it og læring | 
| Studienævn | Studienævn for Masteruddannelsen i It og Læring | 
| Institut | Institut for Kommunikation og Psykologi | 
| Fakultet | Det Humanistiske og Samfundsvidenskabelige Fakultet |