Formålet med modulet er, at den studerende opnår kendskab til teorier og tilgange, der belyser læring i organisatoriske kontekster samt, at den studerende opnår færdighed i at analysere praksisrelaterede problemstillinger vedrørende organisatorisk læring og læring i relation til organisatoriske kontekster ved hjælp af fagets teorier og tilgange.
Vedr. undervisningsformen henvises til studieordningens § 17.
| Prøvens navn | Organisatorisk læring | 
| Prøveform | Skriftlig 
Opgaven kan skrives individuelt eller i grupper på op til 5
studerende.
Sidetal: Mindst 4 og højst 8 sider pr. studerende ved individuelt udarbejdede opgaver. Mindst 4 og højst 6 sider pr. studerende ved gruppeopgaver.  | 
| ECTS | 5 | 
| Bedømmelsesform | Bestået/ikke bestået | 
| Censur | Intern prøve | 
| Vurderingskriterier | Vurderingskriterierne er angivet i Universitetets eksamensordning | 
| Engelsk titel | Organizational Learning | 
| Modulkode | MAELF20233 | 
| Modultype | Kursus | 
| Varighed | 1 semester | 
| Semester | Forår og Efterår
 Alt efter valg af masterforløb.  | 
| ECTS | 5 | 
| Undervisningssprog | Dansk | 
| Tomplads | Ja | 
| Undervisningssted | Campus Aalborg | 
| Modulansvarlig | 
| Uddannelsesejer | Master i læreprocesser (MLP) | 
| Studienævn | Studienævn for Efter- og videreuddannelse i Kultur og Læring | 
| Institut | Institut for Kultur og Læring | 
| Fakultet | Det Humanistiske og Samfundsvidenskabelige Fakultet |