Inden for temarammen ”Design af læring og forandringsprocesser” bygges der videre på viden, færdigheder og kompetencer på uddannelsens tidligere moduler, og der undervises i uddannelsespolitiske rammers betydning for og indflydelse på pædagogisk tænkning og didaktisk refleksion og tilrettelæggelse, herunder pædagogisk filosofi samt teori om og metoder til uddannelses- og undervisningsevaluering.
Den studerende skal gennem modulet opnå:
Viden om
Den studerende skal gennem modulet opnå:
Færdigheder i
Den studerende skal gennem modulet opnå:
Kompetencer til
Vedr. undervisningsform henvises til studieordningens §17. Den konkrete vægtning mellem de forskellige undervisningselementer vil fremgå af semesterbeskrivelsen for modulet. Semesterbeskrivelsen offentliggøres i Moodle før semesterstart.
| Prøvens navn | Uddannelse, pædagogik og didaktik | 
| Prøveform | Mundtlig pba. projekt 
Modulet afsluttes med en ekstern kombineret skriftlig og mundtlig
prøve. Den mundtlige prøve tager udgangspunkt i en af gruppen
udarbejdet projektrapport. Projektet skal omhandle et design af et
læringsbaseret forandringsforløb.
Projektrapporten skal være på mindst 30 og højst 40 sider. Gruppestørrelse 3-6 studerende. Prøvetid: jfr. studieordnigens § 17.2 stk. 4. Projektrapporten og den mundtlige eksamination skal demonstrere, at den studerende opfylder målbeskrivelserne for modulet.  | 
| ECTS | 10 | 
| Bedømmelsesform | 7-trins-skala | 
| Censur | Ekstern prøve | 
| Vurderingskriterier | Vurderingskriterierne er angivet i Universitetets eksamensordning | 
| Engelsk titel | Education, Pedagogy and Didactiscs | 
| Modulkode | KALFPK20225 | 
| Modultype | Projekt | 
| Varighed | 1 semester | 
| Semester | Forår
 | 
| ECTS | 10 | 
| Undervisningssprog | Dansk | 
| Undervisningssted | Campus København | 
| Modulansvarlig | 
| Uddannelsesejer | Cand.mag. i læring og forandringsprocesser | 
| Studienævn | Studienævn for Læring, IT og Organisation (LIO) | 
| Institut | Institut for Kultur og Læring | 
| Fakultet | Det Humanistiske og Samfundsvidenskabelige Fakultet |