Modulet definerer og diskuterer en række udvalgte eksisterende og fremspirende problemstillinger inden for international marketing, og hvordan disse problemstillinger placerer sig i det teoretiske og ledelsesmæssige landskab.
Modulet vil sætte den studerende i stand til at:
• Demonstrere viden om teorier og modeller, der relaterer sig til særlige aktuelle problemstillinger inden for international marketing.
Modulet vil sætte den studerende i stand til at:
• Tilegne sig færdigheder og kompetencer til at anvende disse teorier og modeller til at analysere problemstillinger inden for international marketing i internationale virksomheder i en global erhvervskontekst.
Modulet vil sætte den studerende i stand til at:
• Tilegne sig færdigheder og kompetencer til at anvende disse teorier og modeller til at analysere problemstillinger inden for international marketing i internationale virksomheder i en global erhvervskontekst.
Undervisningen gennemføres som en combination af seminarer, gæsteforelæsninger og virksomhedsbesøg med henblik på at indfange essensen af fremspirende fænomener.
5 ECTS
| Prøvens navn | Contemporary Issues in International Marketing |
| Prøveform | Skriftlig |
| ECTS | 5 |
| Tilladte hjælpemidler | Alle skriftlige og alle elektroniske
hjælpemidler |
| Bedømmelsesform | 7-trins-skala |
| Censur | Intern prøve |
| Vurderingskriterier | Vurderingskriterierne er angivet i Universitetets eksamensordning |
| Engelsk titel | Contemporary Issues in International Marketing |
| Modulkode | KAEIM20165B |
| Modultype | Kursus |
| Varighed | 1 semester |
| Semester | Forår
|
| ECTS | 5 |
| Undervisningssprog | Engelsk |
| Tomplads | Ja |
| Undervisningssted | Campus Aalborg |
| Modulansvarlig |
| Uddannelsesejer | Kandidatuddannelsen i erhvervsøkonomi, cand.merc. |
| Studienævn | Studienævn for Erhvervsøkonomi |
| Institut | Aalborg University Business School |
| Fakultet | Det Humanistiske og Samfundsvidenskabelige Fakultet |