Modulet giver den studerende overblik over de mest centrale problemstillinger, udviklinger og teoridannelser indenfor virksomhedens interaktion med kunder. Fokus er på et strategisk og ledelsesmæssigt perspektiv.
Emnekredsen for modulet omfatter:
Modulet er relevant for:
Modulet indeholder forelæsninger, gruppearbejde, opgaveløsning og plenumdiskussioner. Undervisningen foregår på dansk.
Der undervises tre gange fra kl. 9-18. Det kræver en betydelig forberedelsesindsats, herunder læsning af pensum og egen refleksion.
| Prøvens navn | Strategisk salg og marketing | 
| Prøveform | Skriftlig eller mundtlig 
Nærmere detaljer om eksamen m.m. gøres tilgængeligt i modulets
Moodle-rum. | 
| ECTS | 5 | 
| Tilladte hjælpemidler | Med visse hjælpemidler: 
Med visse hjælpemidler: Pensumbøger, undervisningsmaterialer og
egne noter. | 
| Bedømmelsesform | 7-trins-skala | 
| Censur | Intern prøve | 
| Vurderingskriterier | Vurderingskriterierne er angivet i Universitetets eksamensordning | 
Klik her for at finde kontaktoplysninger og mere information på fagets hjemmeside.
| Engelsk titel | Strategic Sales and Marketing | 
| Modulkode | HD2_S3_M2C | 
| Modultype | Kursus | 
| Varighed | 1 semester | 
| Semester | Efterår og Forår
 | 
| ECTS | 5 | 
| Undervisningssprog | Dansk | 
| Undervisningssted | Anden placering | 
| Modulansvarlig | 
| Uddannelsesejer | HD 2. del (titel på specialisering) | 
| Studienævn | Studienævn for MBA og HD | 
| Institut | Aalborg University Business School | 
| Fakultet | Det Humanistiske og Samfundsvidenskabelige Fakultet |