Modulet giver den studerende overblik over de mest centrale problemstillinger, udviklinger og teoridannelser indenfor virksomhedens interaktion med kunder. Fokus er på et strategisk og ledelsesmæssigt perspektiv.
Emnekredsen for modulet omfatter:
Modulet er relevant for:
Modulet indeholder forelæsninger, gruppearbejde, opgaveløsning og plenumdiskussioner. Undervisningen foregår på dansk.
Der undervises tre gange fra kl. 9-18. Det kræver en betydelig forberedelsesindsats, herunder læsning af pensum og egen refleksion.
| Prøvens navn | Strategisk salg og marketing |
| Prøveform | Skriftlig eller mundtlig
Nærmere detaljer om eksamen m.m. gøres tilgængeligt i modulets
Moodle-rum. |
| ECTS | 5 |
| Tilladte hjælpemidler | Med visse hjælpemidler:
Med visse hjælpemidler: Pensumbøger, undervisningsmaterialer og
egne noter. |
| Bedømmelsesform | 7-trins-skala |
| Censur | Intern prøve |
| Vurderingskriterier | Vurderingskriterierne er angivet i Universitetets eksamensordning |
Klik her for at finde kontaktoplysninger og mere information på fagets hjemmeside.
| Engelsk titel | Strategic Sales and Marketing |
| Modulkode | HD2_S3_M2C |
| Modultype | Kursus |
| Varighed | 1 semester |
| Semester | Efterår og Forår
|
| ECTS | 5 |
| Undervisningssprog | Dansk |
| Undervisningssted | Anden placering |
| Modulansvarlig |
| Uddannelsesejer | HD 2. del (titel på specialisering) |
| Studienævn | Studienævn for MBA og HD |
| Institut | Aalborg University Business School |
| Fakultet | Det Humanistiske og Samfundsvidenskabelige Fakultet |