Formulering af konkret problemstilling i en organisation (privat eller offentlig) og hvordan forskellige interaktive systemer kan medvirke til at løse et formuleret problem,
Systematisk design og evaluering af værdiskabelse gennem interaktive systemer,
Praktiske udfordringer ved organisatorisk implementering af interaktive systemer
At de studerende kan evaluere, analysere, vurdere betydning af, og udvikle nye løsninger med udgangspunkt i specifikke organisatoriske udfordringer
De studerende skal kunne vurdere og vælge metoder og redskaber til empirisk undersøgelse af IT-applikationer og software i organisationer.
Kan planlægge og styre implementeringen af interaktive systemer i en organisatorisk kontekst.
Kan begrunde og vurdere en konkret implementeringsproces i en organisation.
Undervisningen tilrettelægges i henhold til de generelle undervisningsformer for uddannelsen, jf. § 17.
Det forventes at den studerende bruger 30 timer per ECTS, hvilket for denne aktivitet betyder 450 timer.
Prøvens navn | Udvikling af interaktive systemer |
Prøveform | Mundtlig pba. projekt |
ECTS | 15 |
Tilladte hjælpemidler | Hjælpemidler er tilladt under udarbejdelsen af projektet, men ikke under eksamen. Regler ift. AI fremgår af semestersiden i MOODLE |
Bedømmelsesform | 7-trins-skala |
Censur | Ekstern prøve |
Vurderingskriterier | Vurderingskriterierne er angivet i Universitetets eksamensordning |
Kontakt: Studienævn for datalogi via cs-sn@cs.aau.dk eller 9940 8854
Engelsk titel | Development of Interactive Systems |
Modulkode | DSNDADK311 |
Modultype | Projekt |
Varighed | 1 semester |
Semester | Efterår
|
ECTS | 15 |
Undervisningssprog | Dansk og engelsk |
Tomplads | Ja |
Undervisningssted | Campus Aalborg |
Modulansvarlig |
Uddannelsesejer | Cand.it. i digitalisering og applikationsudvikling |
Studienævn | Studienævn for Datalogi |
Institut | Institut for Datalogi |
Fakultet | Det Teknisk Fakultet for IT og Design |