Modulet er et kursusmodul, og i tilknytning til modulet afholdes kursus i problembaseret læring inden for en klinisk kontekst på et videregående niveau.
Den studerende skal gennem modulet opnå viden om
Den studerende skal gennem modulet opnå færdigheder i
Den studerende skal gennem modulet opnå kompetencer til
Se under § 17 i studieordningen.
| Prøvens navn | Problembaseret læring i klinisk praksis | 
| Prøveform | Mundtlig 
Prøven foregår som en samtale mellem den studerende, eksaminator og
censor med
udgangspunkt i et af eksaminator stillet spørgsmål/opgave vedrørende en problemformulering i en klinisk kontekst. Normeret prøvetid: 20 min.  | 
| ECTS | 5 | 
| Tilladte hjælpemidler | Uden hjælpemidler  | 
| Bedømmelsesform | Bestået/ikke bestået | 
| Censur | Intern prøve | 
| Vurderingskriterier | Vurderingskriterierne er angivet i Universitetets eksamensordning | 
| Engelsk titel | Problem Based Learning in Clinical Practice | 
| Modulkode | BAMTP202022A | 
| Modultype | Kursus | 
| Varighed | 1 semester | 
| Semester | Forår og Efterår
 Modulets placering: 4. eller 5. semester (modulet udbydes i det omfang studienævnet vurderer, at der er tilstrækkelig tilmelding til det). Valgfrit modul  | 
| ECTS | 5 | 
| Undervisningssprog | Dansk | 
| Undervisningssted | Campus Aalborg | 
| Modulansvarlig | 
| Uddannelsesejer | Bachelor (BA) musikterapi | 
| Studienævn | Studienævn for Kunst, Sundhed og Teknologi | 
| Institut | Institut for Kommunikation og Psykologi | 
| Fakultet | Det Humanistiske og Samfundsvidenskabelige Fakultet |