Modulet er et kursusmodul, og i tilknytning til modulet afholdes kursus i problembaseret læring inden for en klinisk kontekst på et videregående niveau.
Den studerende skal gennem modulet opnå viden om
Den studerende skal gennem modulet opnå færdigheder i
Den studerende skal gennem modulet opnå kompetencer til
Se under § 17 i studieordningen.
| Prøvens navn | Problembaseret læring i klinisk praksis |
| Prøveform | Mundtlig
Prøven foregår som en samtale mellem den studerende, eksaminator og
censor med
udgangspunkt i et af eksaminator stillet spørgsmål/opgave vedrørende en problemformulering i en klinisk kontekst. Normeret prøvetid: 20 min. |
| ECTS | 5 |
| Tilladte hjælpemidler | Uden hjælpemidler |
| Bedømmelsesform | Bestået/ikke bestået |
| Censur | Intern prøve |
| Vurderingskriterier | Vurderingskriterierne er angivet i Universitetets eksamensordning |
| Engelsk titel | Problem Based Learning in Clinical Practice |
| Modulkode | BAMTP202022 |
| Modultype | Kursus |
| Varighed | 1 semester |
| Semester | Forår og Efterår
Modulets placering: 4. eller 5. semester (modulet udbydes i det omfang studienævnet vurderer, at der er tilstrækkelig tilmelding til det). Valgfrit modul |
| ECTS | 5 |
| Undervisningssprog | Dansk |
| Undervisningssted | Campus Aalborg |
| Modulansvarlig |
| Uddannelsesejer | Bachelor (BA) musikterapi |
| Studienævn | Studienævn for Kunst, Sundhed og Teknologi |
| Institut | Institut for Kommunikation og Psykologi |
| Fakultet | Det Humanistiske og Samfundsvidenskabelige Fakultet |