Modulet er et kursusmodul, og i tilknytning til modulet afholdes kursus med en introduktion til problembaseret læring i forhold til teoretiske, musikalske og terapeutiske læringsmål.
Den studerende skal gennem modulet opnå grundlæggende viden om:
Den studerende skal gennem modulet opnå grundlæggende færdigheder i:
Den studerende skal gennem modulet opnå grundlæggende kompetencer til
Se under § 17 i studieordningen.
| Prøvens navn | Problembaseret læring |
| Prøveform | Aktiv deltagelse/løbende evaluering
Prøven kan beståes ved tilfredsstillende aktiv deltagelse i
kursusundervisningen,
hvilket indebærer min. 80 % tilstedeværelse samt løsning af samtlige opgaver, som stilles i løbet af kurset. Reeksamen: Prøven foregår som en samtale mellem den studerende, eksaminator og censor med udgangspunkt i et af eksaminator stillet spørgsmål/opgave vedrørende en problemformulering. Normeret prøvetid: 20 min |
| ECTS | 5 |
| Tilladte hjælpemidler | Uden hjælpemidler |
| Bedømmelsesform | Bestået/ikke bestået |
| Censur | Intern prøve |
| Vurderingskriterier | Vurderingskriterierne er angivet i Universitetets eksamensordning |
| Engelsk titel | Problem Based Learning |
| Modulkode | BAMTP20201 |
| Modultype | Kursus |
| Varighed | 1 semester |
| Semester | Efterår
1. semester |
| ECTS | 5 |
| Undervisningssprog | Dansk |
| Undervisningssted | Campus Aalborg |
| Modulansvarlig |
| Uddannelsesejer | Bachelor (BA) musikterapi |
| Studienævn | Studienævn for Kunst, Sundhed og Teknologi |
| Institut | Institut for Kommunikation og Psykologi |
| Fakultet | Det Humanistiske og Samfundsvidenskabelige Fakultet |