Modulet omfatter træning i analyse af her-og-nu kommunikationsprocesser og i deltagerafstemt feedback til en målgruppe.
I tilknytning til modulet afholdes undervisningsaktiviteter inden for følgende områder:
Den studerende skal gennem modulet opnå:iden om og forståelse af:
Den studerende skal gennem modulet opnå færdigheder:
Den studerende skal gennem modulet opnå kompetencer i:
| Prøvens navn | Kommunikationstræning: Analyse af og feedback i forhold til kommunikationsprocesser |
| Prøveform | Aktiv deltagelse/løbende evaluering
Prøven kan bestås ved tilfredsstillende aktiv deltagelse i
undervisningen, herunder fremmøde, indløsning af opgaver og
deltagelse i øvelser.
Reeksamen: Prøven har form af en bunden opgave og foregår som en samtale mellem den studerende, eksaminator og censor. På baggrund af den givne opgave skal den studerende dokumentere færdighed i analyse af kommunikation i her-og-nu situationer, viden om vilkårene for sådanne analyser og evne til at kunne give feed-back og dermed være i stand til at omsætte teoretisk viden om kommunikationsanalyse i praksis. Der gives en forberedelsestid på 30 min. Prøvetiden er normeret til 30 min. Prøven kan afløses ved tilfredsstillende, aktiv deltagelse i modulet, dvs. 80% tilstedeværelse samt indløsning af samtlige de opgaver, som stilles i løbet af modulet. |
| ECTS | 5 |
| Bedømmelsesform | Bestået/ikke bestået |
| Censur | Intern prøve |
| Vurderingskriterier | Vurderingskriterierne er angivet i Universitetets eksamensordning |
| Engelsk titel | Oral Communication: Analysis and Feedback in Relation to Communication Processes |
| Modulkode | BAKDM20186 |
| Modultype | Kursus |
| Varighed | 1 semester |
| Semester | Forår
2. semester |
| ECTS | 5 |
| Undervisningssprog | Dansk |
| Undervisningssted | Campus Aalborg, Campus København |
| Modulansvarlig |
| Uddannelsesejer | Bachelor (BA) i organisatorisk læring |
| Studienævn | Studienævn for Kommunikation og Digitale Medier |
| Institut | Institut for Kommunikation og Psykologi |
| Fakultet | Det Humanistiske og Samfundsvidenskabelige Fakultet |