Se under § 17 i studieordningen.
ECTS-point: 10 = 10 x 27,5 = 275 timers studenterbelastning i alt
Prøvens navn | Læring og digitale teknologier |
Prøveform | Mundtlig pba. projekt
Prøven foregår som en samtale mellem de(n) studerende, eksaminator
og den interne medbedømmer med udgangspunkt i et udarbejdet produkt
og præsentation heraf – enten individuelt eller som del af en
gruppe – samt en skriftlig argumentation herfor. Den mundtlige
prøve er tilrettelagt som gruppeeksamen med individuel bedømmelse.
Emnet for projektet aftales mellem en af studienævnet udpeget fagansvarlig og den/de studerende. Det udarbejdede produkt betragtes som gruppens fælles ansvar. Produktet, præsentationen af produktet (der kan bestå af såvel tekst som billede og lyd) samt den skriftlige argumentation herfor udgør grundlaget for den mundtlige eksamination, og der foretages en samlet bedømmelse på baggrund af alle eksaminationens elementer. |
ECTS | 10 |
Tilladte hjælpemidler | Alle skriftlige og alle elektroniske
hjælpemidler |
Bedømmelsesform | 7-trins-skala |
Censur | Intern prøve |
Vurderingskriterier | Vurderingskriterierne er angivet i Universitetets eksamensordning |
Modulbeskrivelser for hvert semester opdateres løbende på uddannelsens hjemmeside
Engelsk titel | Learning and Digital Technologies |
Modulkode | MASMIL20241 |
Modultype | Kursus |
Varighed | 1 semester |
Semester | Efterår
2.-3. semester Kernemodul 1 |
ECTS | 10 |
Undervisningssprog | Dansk |
Undervisningssted | Anden placering |
Modulansvarlig |
Uddannelsesejer | Master i ikt og læring |
Studienævn | Studienævn for Masteruddannelsen i IKT og Læring (MIL) |
Institut | Institut for Kommunikation og Psykologi |
Fakultet | Det Humanistiske og Samfundsvidenskabelige Fakultet |