Inden for temarammen ”Design af læring og forandringsprocesser” bygges der videre på viden, færdigheder og kompetencer på uddannelsens tidligere moduler, Der undervises i læring og forandring i et kulturelt og globalt perspektiv.
Den studerende skal gennem modulet opnå:
Viden om
Den studerende skal gennem modulet opnå:
Færdigheder i
Den studerende skal gennem modulet opnå:
Kompetencer til
.
Vedr. undervisningsform henvises til studieordningens §17. Den konkrete vægtning mellem de forskellige undervisningselementer vil fremgå af semesterbeskrivelsen for modulet. Semesterbeskrivelsen offentliggøres i Moodle før semesterstart.
Prøvens navn | Læring i interkulturelle kontekster |
Prøveform | Mundtlig pba. projekt
Modulet afsluttes med en intern kombineret skriftlig og mundtlig
individuel prøve i Læring i interkulturelle kontekster. Prøven
foregår ved, at den studerende i en forsamling af medstuderende og
eventuelt andre interesserede holder et mundtligt oplæg om et
fagligt emne inden for modulets tema. Oplægget skal knytte an til
en på forhånd individuelt udarbejdet artikel efter videnskabelige
standarder. Emnet for både oplæg og artikel aftales med den
modulansvarlige underviser.
Sidetal: Artiklen skal være på mindst 6 og højst 8 sider Prøvetiden er 20 min. pr. studerende ex. votering og tilbagemelding. Den studerendes mundtlige oplæg skal vare op til 10 min. Prøven er intern og bedømmes af eksaminator og intern medbedømmer. Artiklen og den mundtlige præstation vægtes ligeligt og skal demonstrere, at den studerende opfylder målbeskrivelserne for modulet. |
ECTS | 10 |
Bedømmelsesform | Bestået/ikke bestået |
Censur | Intern prøve |
Vurderingskriterier | Vurderingskriterierne er angivet i Universitetets eksamensordning |
Engelsk titel | Learning in Intercultural Contexts |
Modulkode | KALFPK20223 |
Modultype | Projekt |
Varighed | 1 semester |
Semester | Forår
|
ECTS | 10 |
Undervisningssprog | Dansk |
Undervisningssted | Campus København |
Modulansvarlig |
Uddannelsesejer | Cand.mag. i læring og forandringsprocesser |
Studienævn | Studienævn for Læring, IT og Organisation (LIO) |
Institut | Institut for Kultur og Læring |
Fakultet | Det Humanistiske og Samfundsvidenskabelige Fakultet |