Modulet giver den studerende overblik over de mest centrale problemstillinger, udviklinger og teoridannelser indenfor virksomhedens interaktion med kunder. Fokus er på et strategisk og ledelsesmæssigt perspektiv.
Emnekredsen for modulet omfatter:
Modulet er relevant for:
Den studerende skal have kendskab til centrale teoridannelser og moderne praksis inden for marketing og salg i et strategisk perspektiv.
Den studerende skal kunne reflektere over området i sammenhæng med praktiske problemstillinger og i den forbindelse kunne anvise, vurdere og diskutere relevante handlingsalternativer.
Den studerende skal have en grad af forståelse, der giver mulighed for selvstændigt at opsøge og anvende yderligere teoretisk viden og kritisk at udvælge og anvende viden til praktiske problemstillinger.
Modulet indeholder forelæsninger, gruppearbejde, opgaveløsning og plenumdiskussioner. Undervisningen foregår på dansk.
Der undervises tre gange fra kl. 9-18. Det kræver en betydelig forberedelsesindsats, herunder læsning af pensum og egen refleksion.
Prøvens navn | Modul 3c: Strategisk salg og marketing |
Prøveform | Mundtlig
Nærmere detaljer om eksamen m.m. gøres tilgængeligt i modulets
Moodle-rum. |
ECTS | 5 |
Tilladte hjælpemidler | Med visse hjælpemidler:
Med visse hjælpemidler: Pensumbøger, undervisningsmaterialer og
egne noter. |
Bedømmelsesform | 7-trins-skala |
Censur | Intern prøve |
Vurderingskriterier | Vurderingskriterierne er angivet i Universitetets eksamensordning |
STUDIESEKRETÆR (ved praktiske spørgsmål)
Charlotte Krull
Tlf. 9940 8049
Mail: ck@business.aau.dk
KOORDINATOR (ved faglige spørgsmål)
Lektor René Nesgaard Nielsen
Tlf. 9940 8241
Mail: rnn@business.aau.dk
Engelsk titel | Module 3c: Strategic Sales and Marketing |
Modulkode | HDO-M3C |
Modultype | Kursus |
Varighed | 1 semester |
Semester | Efterår og Forår
|
ECTS | 5 |
Undervisningssprog | Dansk |
Undervisningssted | Anden placering |
Modulansvarlig |
Uddannelsesejer | HD (titel på specialisering) |
Studienævn | Studienævn for MBA og HD |
Institut | Aalborg University Business School |
Fakultet | Det Humanistiske og Samfundsvidenskabelige Fakultet |