Modulet omhandler, hvordan organisatoriske forbedrings- og udviklingsaktiviteter vurderes og/eller evalueres. Der lægges vægt på evalueringsmetoder til at fastlægge, identificere og vurdere effekten af forskellige forbedrings- og udviklingsaktiviteter, ligesom andre systematiske metoder og tilgange til organisatorisk udvikling med udgangspunkt i løbende evaluering inddrages. Endeligt perspektiveres der til, hvordan organisationer og disses medarbejdere kan opøve deres evne til at arbejde med og anvende formative og summative evalueringsformer for at forbedre organisatorisk udvikling og læring.
Vedr. undervisningsform henvises til studieordningens §17. Den konkrete vægtning mellem de forskellige undervisningselementer vil fremgå af semesterbeskrivelsen for modulet. Semesterbeskrivelsen offentliggøres i Moodle før semesterstart.
Prøvens navn | Evaluering af Læreprocesser |
Prøveform | Mundtlig pba. projekt
Modulet afsluttes med en intern kombineret skriftlig og mundtlig
prøve. Eksaminationen tager udgangspunkt i projektrapporten.
Gruppestørrelse: min. 4 og max. 5 studerende. Omfang: 5 normalsider pr. studerende i gruppen. Prøvetid: Jfr. studieordningens §17 stk. 4 |
ECTS | 10 |
Tilladte hjælpemidler | Alle skriftlige og alle elektroniske
hjælpemidler |
Bedømmelsesform | Bestået/ikke bestået |
Censur | Intern prøve |
Vurderingskriterier | Vurderingskriterierne er angivet i Universitetets eksamensordning |
Engelsk titel | Evaluation of Learning Processes |
Modulkode | BAOL20246 |
Modultype | Kursus |
Varighed | 1 semester |
Semester | Efterår
|
ECTS | 10 |
Undervisningssprog | Dansk |
Undervisningssted | Campus Aalborg |
Modulansvarlig |
Uddannelsesejer | Bachelor (BA) i organisatorisk læring |
Studienævn | Studienævn for Læring, IT og Organisation (LIO) |
Institut | Institut for Kultur og Læring |
Fakultet | Det Humanistiske og Samfundsvidenskabelige Fakultet |