I modulet arbejdes der med de studerendes forståelse for teknologi og hvorledes teknologien påvirker vores arbejdsformer som menneske og organisation. Dette indbefatter hvilke muligheder og barrierer, der findes med implementering af teknologiske artefakter eller digitaliseringsprocesser, samt de organisatoriske implikationer heraf f.eks. behovet for kompetenceudvikling. Modulet skal gøre de studerende i stand til at vurdere, træffe valg og gennemføre og evaluere på implementerings- og digitaliseringsprocesser.
Vedr. undervisningsform henvises til studieordningens §17. Den konkrete vægtning mellem de forskellige undervisningselementer vil fremgå af semesterbeskrivelsen for modulet. Semesterbeskrivelsen offentliggøres i Moodle før semesterstart.
Prøvens navn | Teknologiimplementering og Digital Transformation |
Prøveform | Skriftlig
Skriftlig/individuel
Studerende skal arbejde med en case, hvor emnet for opgaven aftales på forhånd mellem den studerende og eksaminator. Sidetal: Opgavebesvarelsen skal være min. 5 og max. 8 normalsider. |
ECTS | 5 |
Tilladte hjælpemidler | Alle skriftlige og alle elektroniske
hjælpemidler |
Bedømmelsesform | Bestået/ikke bestået |
Censur | Intern prøve |
Vurderingskriterier | Vurderingskriterierne er angivet i Universitetets eksamensordning |
Engelsk titel | Technology Implementation and Digital Transformation |
Modulkode | BAOL202411 |
Modultype | Kursus |
Varighed | 1 semester |
Semester | Efterår
|
ECTS | 5 |
Undervisningssprog | Dansk |
Undervisningssted | Campus Aalborg |
Modulansvarlig |
Uddannelsesejer | Bachelor (BA) i organisatorisk læring |
Studienævn | Studienævn for Læring, IT og Organisation (LIO) |
Institut | Institut for Kultur og Læring |
Fakultet | Det Humanistiske og Samfundsvidenskabelige Fakultet |