Bachelorprojektet skal demonstrere den studerendes evne til på kvalificeret vis at identificere, analysere og bearbejde problemorienterede problemstillinger inden for et afgrænset organisatorisk læringsfelt. I forbindelse hermed skal den studerende kunne formidle sine resultater og sin viden korrekt og adækvat mundtligt og skriftligt, samt kunne redegøre for og reflektere over eget arbejde med at understøtte og fremme egen læring via problembaseret læring.
Den modulansvarlige godkender emnet for bachelorprojektet på baggrund af en kort beskrivelse af emne og problemformulering.
Vedr. undervisningsform henvises til studieordningens §17. Den konkrete vægtning mellem de forskellige undervisningselementer vil fremgå af semesterbeskrivelsen for modulet. Semesterbeskrivelsen offentliggøres i Moodle før semesterstart.
Prøvens navn | Bachelorprojekt |
Prøveform | Speciale/afgangsprojekt
Modulet afsluttes på 6. semester med en ekstern kombineret
skriftlig og mundtlig prøve. Eksaminationen tager udgangspunkt i
den udarbejdede projektrapport.
Bachelorprojektet skal indeholde et resumé på engelsk. Resumeet skal være på mindst 1 og må højst være på 2 sider. Resumeet indgår ikke i det fastsatte minimum- og maksimumsidetal pr. studerende. Resumeet indgår i helhedsvurderingen af projektet. Gruppestørrelse: Op til 5 studerende. Omfang: 1 studerende: min. 30 og max 40 normalsider. Grupper: Min. 15 max. 30 normalsider pr. studerende i gruppen. Prøvetid: Jfr. studieordningens §17 stk. 4 |
ECTS | 20 |
Bedømmelsesform | 7-trins-skala |
Censur | Ekstern prøve |
Vurderingskriterier | Vurderingskriterierne er angivet i Universitetets eksamensordning |
Engelsk titel | Bachelor project |
Modulkode | BAOL202015 |
Modultype | Projekt |
Varighed | 1 semester |
Semester | Forår
|
ECTS | 20 |
Undervisningssprog | Dansk |
Undervisningssted | Campus Aalborg |
Modulansvarlig |
Uddannelsesejer | Bachelor (BA) i organisatorisk læring |
Studienævn | Studienævn for Læring, IT og Organisation (LIO) |
Institut | Institut for Kultur og Læring |
Fakultet | Det Humanistiske og Samfundsvidenskabelige Fakultet |