Modulet omfatter undervisning i et afgrænset emne indenfor området musik og lydbranding emnestudium. Der undervises således i:
Når modulet er afsluttet, skal den studerende kunne demonstrere viden om:
Når modulet er afsluttet, skal den studerende kunne demonstrere færdigheder i:
Når modulet er afsluttet, skal den studerende kunne demonstrere kompetencer til:
Se under § 17 i studieordningen.
Prøvens navn | Musik og lydbranding |
Prøveform | Skriftlig
En intern prøve i: Musik og lydbranding (Music and Sound Branding).
Prøven har form af en individuel eksamensportefølje bestående af
følgende bidrag:
* Et antal tekster og/eller arbejdspapirer, som dokumenterer den studerendes arbejde inden for musik og lydbranding. * En refleksion over porteføljens indhold, hvor følgende spørgsmål kan indgå: Er der problemtyper, som går igen? Er eventuelle råd og anbefalinger fra underviseren blevet fulgt og i givet fald, hvordan? Er der progression i den studerendes arbejde hen over semestret og i givet fald inden for hvilke områder? Refleksionsdelen må maksimalt være på 2 sider. Porteføljens præcise indhold fastlægges ved semestrets start. Opgaverne afleveres til underviseren inden for de frister, denne fastsætter. Hvis en opgave ikke afleveres til den aftalte tid vurderes porteføljen på forhånd til ikke-bestået. Porteføljen bedømmes af eksaminator. Reeksamen: En intern prøve i: Musik og lydbranding (Music and Sound Branding). Prøven har form af en mundtlig gennemgang af én af de stillede opgaver i eksamensporteføljen. Opgaven trækkes ved prøvens start. Den komplette eksamensportefølje afleveres til den aftalte eksamenstermin og består af følgende bidrag: * Et antal tekster og/eller arbejdspapirer, som dokumenterer den studerendes arbejde inden for musik og lydbranding. * En refleksion over porteføljens indhold, hvor følgende spørgsmål kan indgå: Er der problemtyper, som går igen? Er eventuelle råd og anbefalinger fra underviseren blevet fulgt og i givet fald, hvordan? Er der progression i den studerendes arbejde hen over semestret og i givet fald inden for hvilke områder? Refleksionsdelen må maksimalt være på 2 sider. Varighed for den mundtlige prøve er 20 min. inklusiv tid til votering og afgivelse af karakter. |
ECTS | 10 |
Tilladte hjælpemidler | Alle skriftlige og alle elektroniske
hjælpemidler |
Bedømmelsesform | 7-trins-skala |
Censur | Intern prøve |
Vurderingskriterier | Vurderingskriterierne er angivet i Universitetets eksamensordning |
Engelsk titel | Music and Sound Branding |
Modulkode | BAMUS202032 |
Modultype | Kursus |
Varighed | 1 semester |
Semester | Efterår
5. semester tilvalgsfaget |
ECTS | 10 |
Undervisningssprog | Dansk |
Undervisningssted | Campus Aalborg |
Modulansvarlig |
Uddannelsesejer | Bachelor (BA) i musik |
Studienævn | Studienævn for Kunst, Sundhed og Teknologi |
Institut | Institut for Kommunikation og Psykologi |
Fakultet | Det Humanistiske og Samfundsvidenskabelige Fakultet |