Modulet omhandler kommunikationsplanlægning herunder relationen mellem parterne i kommunikationen, valg af medie og budskabets konstruktion. Modulet udbygger den studerendes viden, færdigheder og kompetencer i relation til strategisk kommunikation, kommunikationsdesign, medier og medieproduktion.
Der arbejdes med kommunikationsplanlægning, kommunikationsdesign, medievalg og medieproduktion herunder aktuelle kommunikations-, medie- og strategiformer i teori og praksis.
Den studerende skal gennem modulet opnå viden om og forståelse af:
Den studerende skal gennem modulet opnå færdigheder i:
Den studerende skal gennem modulet opnå kompetencer til:
Der henvises til §17.
Prøvens navn | Kommunikationsplanlægning og medier |
Prøveform | Aktiv deltagelse/løbende evaluering
Prøven kan bestås ved tilfredsstillende aktiv deltagelse i
undervisningen, herunder fremmøde, indløsning af opgaver og
deltagelse i øvelser.
Reeksamen: Skriftlig Prøven har form af en bunden 7-dages hjemmeopgave, hvor den studerende på baggrund af modulet besvarer det eller de udleverede spørgsmål inden for fagområdet. Opgavebesvarelsen må højst være på 15 sider og udarbejdes individuelt. Opgaven bedømmes alene af eksaminator. |
ECTS | 10 |
Tilladte hjælpemidler | Alle skriftlige og alle elektroniske
hjælpemidler |
Bedømmelsesform | Bestået/ikke bestået |
Censur | Intern prøve |
Vurderingskriterier | Vurderingskriterierne er angivet i Universitetets eksamensordning |
Engelsk titel | Communication Planning and Media |
Modulkode | BAKDM202031 |
Modultype | Kursus |
Varighed | 1 semester |
Semester | Forår
BA 6. semester Valgfrit studiefagsmodul, valgmulighed 2 af 2 |
ECTS | 10 |
Undervisningssprog | Dansk |
Undervisningssted | Campus Aalborg, Campus København |
Modulansvarlig |
Studienævn | Studienævn for Kommunikation og Digitale Medier |
Institut | Institut for Kommunikation og Psykologi |
Fakultet | Det Humanistiske og Samfundsvidenskabelige Fakultet |