Studerende, der har gennemført modulet:
Studerende, der har gennemført modulet:
Studerende, der har gennemført modulet:
LÆRINGSMÅL FOR PROBLEMBASERET LÆRING
Afvikles som problembaseret projektorienteret arbejde. Modulet skal give den studerende mulighed at dokumentere viden, færdigheder og kompetencer på professionsbachelorniveau inden for den valgte specialisering. Den studerende formulerer selv det problem, der behandles; men problemformuleringen skal godkendes af vejleder og studienævnsformand, før projektet påbegyndes. Emnet for bachelorprojektet skal normalt tage udgangspunkt i et af fagområderne fra praktikopholdet, således at den studerendes erfaringer herfra kan inddrages. Projektet kan udføres i eller i samarbejde med en virksomhed. Projektet kan være af teoretisk og eller eksperimentel natur.
Kursusmodulets omfang er 15 ECTS svarende til 450 timers studieindsats.
Prøvens navn | Bachelorprojekt |
Prøveform | Speciale/afgangsprojekt
Individuel, mundtlig evaluering med udgangspunkt i afleveret
projektarbejde med
ekstern censur i henhold til eksamensordningen. |
ECTS | 15 |
Tilladte hjælpemidler | Der henvises til den pågældende semesterbeskrivelse/kursusbeskrivelse i Moodle. |
Bedømmelsesform | 7-trins-skala |
Censur | Ekstern prøve |
Vurderingskriterier | Vurderingskriterierne er angivet i Universitetets eksamensordning |
Engelsk titel | Bachelor Project |
Modulkode | B-VM-D7-10 |
Modultype | Projekt |
Varighed | 1 semester |
Semester | Forår
|
ECTS | 15 |
Undervisningssprog | Dansk |
Undervisningssted | Campus Aalborg |
Modulansvarlig | |
Censornorm | C |
Uddannelsesejer | Diplomingeniør i byggeri og anlæg; Professionsbachelor i ingeniørvirksomhed |
Studienævn | Studienævn for Byggeri, By og Miljø |
Institut | Institut for Byggeri, By og Miljø |
Fakultet | Det Ingeniør- og Naturvidenskabelige Fakultet |