Modulet har til formål er at introducere den studerende for grundlæggende viden omkring AR og VR-teknologier og interaktion in 3D miljøer. Desuden vil den studerende lære at udvikle prototyper af AR og VR-oplevelser med afsæt i kommercielt tilgængelig hardware.
Studerende som gennemfører modulet vil opnå:
Studerende som gennemfører modulet vil være i stand til at:
Studerende som gennemfører modulet vil være i stand til at:
Se oversigt over undervisningsformer under §17.
Prøvens navn | Programmering af immersive teknologier |
Prøveform | Skriftlig eller mundtlig |
ECTS | 5 |
Tilladte hjælpemidler | Med visse hjælpemidler:
Se semesterbeskrivelse |
Bedømmelsesform | 7-trins-skala |
Censur | Intern prøve |
Vurderingskriterier | Vurderingskriterierne er angivet i Universitetets eksamensordning |
Engelsk titel | Programming Immersive Technologies |
Modulkode | MSNMEDB5213C |
Modultype | Kursus |
Varighed | 1 semester |
Semester | Efterår
|
ECTS | 5 |
Undervisningssprog | Engelsk |
Undervisningssted | Campus København |
Modulansvarlig |
Uddannelsesejer | Bachelor (BSc) i medialogi |
Studienævn | Studienævn for Medieteknologi |
Institut | Institut for Arkitektur og Medieteknologi |
Fakultet | Det Teknisk Fakultet for IT og Design |