Modulet har særligt fokus på koblingen mellem på den ene side samskabelse og inter-organisatoriske samarbejder og på den anden side viden om implementering og evaluering. Modulet kobler tæt til de studerendes praksis i modulets problembaserede projektarbejde. Modulet sigter mod, at de studerende tilegner sig relevante teorier og redskaber til at igangsætte, gennemføre, evaluere og justere netværks- og brugerinddragelsesaktiviteter i en konkret helhedsorienteret organisationsudviklingsproces. Formålet er at øge de studerendes og dermed deres organisationers kapacitet til - via samskabelse - at opnå højere grad af effekt af den offentlige sektors indsats og effektivitet i levering af indsatsen.
Hensigten er, at den studerende med udgangspunkt i en selvvalgt opgave (gerne fra egen eller andres praksis) arbejder problembaseret med at identificere og afgrænse samt designe og gennemføre en samskabelsesaktivitet og en evaluering af denne.
Vedr. undervisningsformen henvises til studieordningens § 17.
Prøvens navn | Offentlig kapacitetsopbygning og samskabelse |
Prøveform | Skriftlig
Opgaven kan skrives indidviduelt eller i grupper på op til 4
studerende.
Produktkrav/sidetal: Min.12 og max 15 sider ved individuelt udarbejdede opgaver. Min. 15 og max 22 sider ved grupper af 2 studerende. Min 15 og max 30 sider ved grupper af 3 studerende. Min 15 og max 45 sider ved grupper af 4 studerende. |
ECTS | 10 |
Bedømmelsesform | 7-trins-skala |
Censur | Intern prøve |
Vurderingskriterier | Vurderingskriterierne er angivet i Universitetets eksamensordning |
Engelsk titel | Public Capacity Building and Co-Creation |
Modulkode | MAELF202318 |
Modultype | Projekt |
Varighed | 1 semester |
Semester | Efterår og Forår
|
ECTS | 10 |
Undervisningssprog | Dansk |
Tomplads | Ja |
Undervisningssted | Campus Aalborg |
Modulansvarlig |
Uddannelsesejer | Master i læreprocesser (MLP) |
Studienævn | Studienævn for Efter- og videreuddannelse i Kultur og Læring |
Institut | Institut for Kultur og Læring |
Fakultet | Det Humanistiske og Samfundsvidenskabelige Fakultet |