Deltagerne skal i løbet af 4. semester blive i stand til at analysere fremtidige vilkår for virksomheden. Herudfra skal deltageren kunne udvikle fremadrettede innovative og helhedsbetonede koncepter for det valgte problemområde, typisk fastlagt på tredje semester, og foretage en kritisk vurdering heraf, samt planlægge og iværksætte en bredt forankret implementeringsproces. Implementering af forandringer og refleksion/læring over forandringsinitiativernes skæbne i organisationen er i centrum for semestret, Masterafhandlingen.
I dette modul gennemføres Masterafhandlingen. Modulet gennemføres individuelt og tilrettelægges af den studerende under vejledning. I vejledningssituationen dannes mindre grupper af deltagere, som sparrer med hinanden.
Da det er et 15 ECTS projekt forventes der en arbejdsbyrde på 450 timer for den studerende.
Prøvens navn | Masterprojekt: Forretningsudvikling – implementering og læring |
Prøveform | Speciale/afgangsprojekt |
ECTS | 15 |
Bedømmelsesform | 7-trins-skala |
Censur | Ekstern prøve |
Vurderingskriterier | Vurderingskriterierne er angivet i Universitetets eksamensordning |
Engelsk titel | Master’s Thesis: Business Development – Implementation and Learning |
Modulkode | M-MMT-M4-1A |
Modultype | Projekt |
Varighed | 1 semester |
Semester | Forår
|
ECTS | 15 |
Undervisningssprog | Dansk |
Tomplads | Ja |
Undervisningssted | Campus Aalborg |
Modulansvarlig |
Uddannelsesejer | Master i teknologiledelse |
Studienævn | Studienævn for Produktion |
Institut | Institut for Materialer og Produktion |
Fakultet | Det Ingeniør- og Naturvidenskabelige Fakultet |