Formålet med modulet er at styrke den studerendes kompetencer inden for udvikling af avancerede multimedieapplikationer. Modulet forudsætter et godt forhåndskendskab til programmering og skal styrke den studerendes kompetencer inden for udvikling af software og fysiske systemer gennem mere komplekse algoritmer og programmeringsteknikker.
Fag:
I forbindelse med modulet kan der blive udbudt fag inden for følgende område:
I dette modul skal den studerende opnå: Grundlæggende viden om
Færdigheder i at
Kompetencer i at
Arbejdsmetode: Individuelt eller i mindre grupper
Prøvens navn | Multimedieprogrammering |
Prøveform | Aktiv deltagelse/løbende evaluering
Aktiv deltagelse i modulets forelæsningsrække og andre
fagrelaterede aktiviteter er påkrævet. Aktiv deltagelse
forudsætter, at den studerende læser obligatorisk litteratur,
deltager i 80 % af modulets forelæsninger og andre fagrelaterede
aktiviteter, bidrager til modulets diskussioner gennem oplæg og
deltager aktivt i diskussioner samt afleverer alle opgaver.
Hvis en studerende ikke opfylder kravene til aktiv deltagelse, afholdes følgende re-eksamen: Intern skriftlig eksamen i modulet ”Multimedieprogrammering” Eksamensform: c) Aflevering: individuelt Eksamen er en bunden opgave af syv dages varighed. Opgaven bedømmes af én eksaminator. I tilfælde af at opgaven ikke bestås, vil den også blive bedømt af en medbedømmer. Omfang: det skriftlige arbejde må ikke overstige 10 sider. |
ECTS | 5 |
Bedømmelsesform | Bestået/ikke bestået |
Censur | Intern prøve |
Vurderingskriterier | Vurderingskriterierne er angivet i Universitetets eksamensordning |
Engelsk titel | Multimedia Programming |
Modulkode | KOTBA19VM01 |
Modultype | Kursus |
Varighed | 1 semester |
Semester | Efterår
|
ECTS | 5 |
Undervisningssprog | Engelsk |
Undervisningssted | Campus Aalborg |
Modulansvarlig |
Uddannelsesejer | Bachelor (BA) i kunst og teknologi |
Studienævn | Studienævn for Kunst, Sundhed og Teknologi |
Institut | Institut for Kommunikation og Psykologi |
Fakultet | Det Humanistiske og Samfundsvidenskabelige Fakultet |