Modulets formål er at sætte de studerende i stand til at arbejde med marketing og markedsanalyse og strategiske teorier, modeller og perspektiver inden for erhvervsøkonomi.
Indholdet i modulet tager afsæt i virksomhedens eksterne omgivelser og omfatter dels et arbejde med marketing, markedsanalyse og strategiske teorier, modeller og perspektiver inden for erhvervsøkonomi, og dels et projektarbejde, hvor der skal udfærdiges et projekt i grupper, der har til formål at anvende disse teorier, modeller og perspektiver på en problemstilling inden for marketing.
Det forventes, at man møder fysisk frem til undervisningen med henblik på deltagelse i gruppe – og projektarbejde.
Prøvens navn | Marketing og strategi |
Prøveform | Mundtlig pba. projekt |
ECTS | 10 |
Tilladte hjælpemidler | Selve projektet + præsentation |
Bedømmelsesform | 7-trins-skala |
Censur | Ekstern prøve |
Vurderingskriterier | Vurderingskriterierne er angivet i Universitetets eksamensordning |
Engelsk titel | Marketing and Strategy |
Modulkode | BA-EJ-20-16 |
Modultype | Kursus |
Varighed | 1 semester |
Semester | Efterår
|
ECTS | 10 |
Undervisningssprog | Dansk |
Tomplads | Ja |
Undervisningssted | Campus Aalborg |
Modulansvarlig |
Studienævn | Juridisk Studienævn |
Institut | Juridisk Institut |
Fakultet | Det Humanistiske og Samfundsvidenskabelige Fakultet |
Den præcise angivelse af pensum fremgår af lektionsoversigten i faget.
OBS: Litteratur er først endelig 3 uger før semesterstart!