Studerende, der har gennemført modulet:
Studerende, der har gennemført modulet:
Studerende, der har gennemført modulet:
LÆRINGSMÅL FOR PROBLEMBASERET LÆRING
Afvikles som problembaseret projektorienteret arbejde. Modulet skal give den studerende mulighed at dokumentere viden, færdigheder og kompetencer på professionsbachelorniveau inden for den valgte specialisering. Den studerende formulerer selv det problem, der behandles; men problemformuleringen skal godkendes af vejleder og studienævnsformand, før projektet påbegyndes. Emnet for bachelorprojektet skal normalt tage udgangspunkt i et af fagområderne fra praktikopholdet, således at den studerendes erfaringer herfra kan inddrages. Projektet kan udføres i eller i samarbejde med en virksomhed. Projektet kan være af teoretisk og eller eksperimentel natur.
Kursusmodulets omfang er 20 ECTS svarende til 600 timers studieindsats.
Prøvens navn | Bachelorprojekt |
Prøveform | Speciale/afgangsprojekt
Individuel, mundtlig evaluering med udgangspunkt i afleveret
projektarbejde med
ekstern censur i henhold til eksamensordningen |
ECTS | 20 |
Bedømmelsesform | 7-trins-skala |
Censur | Ekstern prøve |
Vurderingskriterier | Vurderingskriterierne er angivet i Universitetets eksamensordning |
Engelsk titel | Bachelor Project |
Modulkode | B-BA-D7E-1 |
Modultype | Projekt |
Varighed | 1 semester |
Semester | Efterår
|
ECTS | 20 |
Undervisningssprog | Dansk |
Undervisningssted | Campus Esbjerg |
Modulansvarlig | |
Censornorm | C |
Uddannelsesejer | Diplomingeniør i byggeri og anlæg; Professionsbachelor i ingeniørvirksomhed |
Studienævn | Studienævn for Byggeri, Energi, Elektronik og Maskin i Esbjerg |
Institut | Institut for Energi |
Fakultet | Det Ingeniør- og Naturvidenskabelige Fakultet |