Modulet har til formål at introducere integration af arkitektur/design,- og ingeniørfaglig viden og terminologi som grundlag for at forstå, beskrive og skabe sammenhæng mellem form, rum og konstruktion, i en problembaseret kontekst (PBL).
Studerende, der gennemfører modulet:
Se generel beskrivelse af anvendte undervisningsformer i studieordningen.
Prøvens navn | Integration af arkitektur/design- og ingeniørfaglig viden i en problembaseret læringskontekst (PBL) |
Prøveform | Skriftlig og mundtlig |
ECTS | 5 |
Tilladte hjælpemidler | Uden hjælpemidler |
Bedømmelsesform | Bestået/ikke bestået |
Censur | Intern prøve |
Vurderingskriterier | Vurderingskriterierne er angivet i Universitetets eksamensordning |
Engelsk titel | Integration of Architecture/Design and Engineering in a Problem-Based Learning Environment (PBL) |
Modulkode | AODB1P171 |
Modultype | Projekt |
Varighed | 1 semester |
Semester | Efterår
|
ECTS | 5 |
Undervisningssprog | Dansk |
Undervisningssted | Campus Aalborg |
Modulansvarlig |
Uddannelsesejer | Bachelor (BSc) i teknisk videnskab (arkitektur og design) |
Studienævn | Studienævn for Arkitektur og Design |
Institut | Institut for Arkitektur og Medieteknologi |
Fakultet | Det Teknisk Fakultet for IT og Design |