Ikt og læring i organisationer omfatter arbejdet med ikt som redskaber til videndeling og videnledelse i organisationer. Fokus er intra- og interorganisatoriske læreprocesser, ikt som samarbejdsværktøj, ikt i organisationskommunikation, ikt i livslang læring og erfaringsudveksling.
Målet for den studerendes tilegnelse af viden inden for modulet ikt og læring i organisationer er, at den studerende efter deltagelse i modulet skal kunne:
Målet for den studerendes udvikling af færdigheder inden for modulet ikt og læring i organisationer er, at den studerende skal kunne:
Målet for den studerendes erhvervelse af kompetencer inden for modulet ikt og læring i organisationer er, at den studerende skal kunne:
deltage aktivt i kollaborative ikt-baserede processer.
Se under § 17 i studieordningen.
ECTS-point: 5 = 5 x 27,5 = 137,5 timers studenterbelastning i alt
Prøvens navn | Ikt og læring i organisationer |
Prøveform | Skriftlig
Prøven består i udarbejdelse af en mindre skriftlig fremstilling og
eventuelt produkt(er) inden for et emne, der omfatter den i
studieåret udbudte undervisning i relation til fagområdet ikt og
læring i organisationer. Prøven tager udgangspunkt i en af én eller
flere studerende udarbejdet fremstilling på højst 7 sider pr.
studerende i projektgruppen – dog højst 30 sider i alt og eventuelt
produkt) (den enkeltes bidrag hertil skal fremgå), ved en
individuelt udarbejdet fremstilling højst 8 sider. Emnet aftales på
forhånd mellem en af studienævnet udpeget fagansvarlig og den/de
studerende. |
ECTS | 5 |
Tilladte hjælpemidler | Alle skriftlige og alle elektroniske
hjælpemidler |
Bedømmelsesform | 7-trins-skala |
Censur | Intern prøve |
Vurderingskriterier | Vurderingskriterierne er angivet i Universitetets eksamensordning |
Modulbeskrivelser for hvert semester opdateres løbende på uddannelsens hjemmeside
Engelsk titel | ICT and Learning in Organizations |
Modulkode | MASMIL20203 |
Modultype | Kursus |
Varighed | 1 semester |
Semester | Efterår
2. semester |
ECTS | 5 |
Undervisningssprog | Dansk |
Undervisningssted | Anden placering |
Modulansvarlig |
Studienævn | Studienævn for Masteruddannelsen i IKT og Læring (MIL) |
Institut | Institut for Kommunikation og Psykologi |
Fakultet | Det Humanistiske og Samfundsvidenskabelige Fakultet |