Modulet omfatter:
Når modulet er afsluttet, skal den studerende kunne demonstrere:
Viden om og forståelse af:
Når modulet er afsluttet, skal den studerende kunne demonstrere:
Færdigheder i:
Når modulet er afsluttet, skal den studerende kunne demonstrere:
Kompetencer til:
Se studieordningens § 17.
Prøvens navn | Virksomhedens PR og strategiske markedskommunikation |
Prøveform | Mundtlig pba. projekt
Prøven foregår som en samtale mellem den/de studerende, eksaminator
og censor med udgangspunkt i en af den/de studerende udarbejdet
projektrapport samt et individuelt udarbejdet refleksionsark efter
gældende bestemmelser.
Projektrapporten betragtes som gruppens fælles ansvar. Projektrapporten, der udarbejdes på fremmedsproget, må højst være på 20 sider pr. studerende, dog højst 25 sider ved individuelle projektrapporter. Normeret prøvetid: 20 min. pr. studerende og 10 minutter pr. gruppe til votering og karaktergivning, dog højst i alt to timer ved store grupper, 30 minutter i alt ved individuelle prøver. Disse angivelser er inklusive tid til votering og karaktergivning. Vægtning: Der foretages en samlet bedømmelse af projektrapporten og den mundtlige præstation. Reeksamen holdes efter samme retningslinjer med udgangspunkt i det reviderede projekt. |
ECTS | 15 |
Tilladte hjælpemidler | Alle skriftlige og alle elektroniske
hjælpemidler |
Bedømmelsesform | 7-trins-skala |
Censur | Ekstern prøve |
Vurderingskriterier | Vurderingskriterierne er angivet i Universitetets eksamensordning |
Engelsk titel | Public Relations and Strategic Market Communication of the Company |
Modulkode | KASIVENG2004 |
Modultype | Projekt |
Varighed | 1 semester |
Semester | Forår
|
ECTS | 15 |
Undervisningssprog | Engelsk |
Undervisningssted | Campus Aalborg |
Modulansvarlig |
Studienævn | Studienævn for International Virksomhedskommunikation |
Institut | Institut for Kultur og Læring |
Fakultet | Det Humanistiske og Samfundsvidenskabelige Fakultet |