Modulet definerer og diskuterer en række udvalgte eksisterende og fremspirende problemstillinger inden for international marketing, og hvordan disse problemstillinger placerer sig i det teoretiske og ledelsesmæssige landskab.
Modulet vil sætte den studerende i stand til at:
• Demonstrere viden om teorier og modeller, der relaterer sig til særlige aktuelle problemstillinger inden for international marketing.
Modulet vil sætte den studerende i stand til at:
• Tilegne sig færdigheder og kompetencer til at anvende disse teorier og modeller til at analysere problemstillinger inden for international marketing i internationale virksomheder i en global erhvervskontekst.
Modulet vil sætte den studerende i stand til at:
• Tilegne sig færdigheder og kompetencer til at anvende disse teorier og modeller til at analysere problemstillinger inden for international marketing i internationale virksomheder i en global erhvervskontekst.
Undervisningen gennemføres som en combination af seminarer, gæsteforelæsninger og virksomhedsbesøg med henblik på at indfange essensen af fremspirende fænomener.
5 ECTS
Prøvens navn | Contemporary Issues in International Marketing |
Prøveform | Skriftlig |
ECTS | 5 |
Tilladte hjælpemidler | Alle skriftlige og alle elektroniske
hjælpemidler |
Bedømmelsesform | 7-trins-skala |
Censur | Intern prøve |
Vurderingskriterier | Vurderingskriterierne er angivet i Universitetets eksamensordning |
Engelsk titel | Contemporary Issues in International Marketing |
Modulkode | KAEIM20165B |
Modultype | Kursus |
Varighed | 1 semester |
Semester | Forår
|
ECTS | 5 |
Undervisningssprog | Engelsk |
Tomplads | Ja |
Undervisningssted | Campus Aalborg |
Modulansvarlig |
Studienævn | Studienævn for Erhvervsøkonomi |
Institut | Aalborg University Business School |
Fakultet | Det Humanistiske og Samfundsvidenskabelige Fakultet |