Modulet vil introducere den studerende for teorier og metoder med henblik for at sætte den studerende i stand til at analysere internationale markeder og formulere strategier og planer, der vil øge in-ternationale virksomheders konkurrenceevne på disse markeder.
Modulet vil sætte den studerende i stand til at:
• Demonstrere viden om teorier og metoder inden for strategisk markedsføring og forbrugeradfærd.
• Tilegne sig færdigheder og kompetencer til at anvende disse teorier og metoder til at analysere muligheder for international markedsføring af forbrugsvarer og -ydelser.
Modulet vil sætte den studerende i stand til at:
• Demonstrere viden om teorier og metoder inden for strategisk markedsføring og forbrugeradfærd.
• Tilegne sig færdigheder og kompetencer til at anvende disse teorier og metoder til at analysere muligheder for international markedsføring af forbrugsvarer og -ydelser.
Modulet vil sætte den studerende i stand til at:
• Demonstrere viden om teorier og metoder inden for strategisk markedsføring og forbrugeradfærd.
• Tilegne sig færdigheder og kompetencer til at anvende disse teorier og metoder til at analysere muligheder for international markedsføring af forbrugsvarer og -ydelser.
Undervisningen gennemføres som en kombination af forelæsninger, cases og seminarer, hvor relevant.
10 ECTS.
Prøvens navn | International Strategic Marketing and Consumer Behaviour |
Prøveform | Mundtlig pba. projekt
Intern, individuel mundtlig eksamen på basis af
grupperapport. |
ECTS | 10 |
Bedømmelsesform | 7-trins-skala |
Censur | Intern prøve |
Vurderingskriterier | Vurderingskriterierne er angivet i Universitetets eksamensordning |
Engelsk titel | International Strategic Marketing and Consumer Behaviour |
Modulkode | KAEIM20161 |
Modultype | Projekt |
Varighed | 1 semester |
Semester | Efterår
|
ECTS | 10 |
Undervisningssprog | Engelsk |
Tomplads | Ja |
Undervisningssted | Campus Aalborg |
Modulansvarlig |
Studienævn | Studienævn for Erhvervsøkonomi |
Institut | Aalborg University Business School |
Fakultet | Det Humanistiske og Samfundsvidenskabelige Fakultet |