e-handel i mange forskellige former har stigende betydning overalt i samfundet.
Fagmodulets formål er, med afsæt i aktuel viden, at give deltagerne baggrund for at kunne arbejde ledelses- og funktionsmæssigt med e-handel i virksomheder og organisationer.
Følgende hovedemner indgår i fagmodulet:
Uddannelsens 3. semester er tænkt som fundamentet for det videre arbejde, idet der undervises i uddannelsens kerneområder. På dette semester skabes naturlig progression til uddannelsens videre forløb.
Ved modulets afslutning forventes den studerende at:
Ved modulets afslutning forventes den studerende at:
Ved modulets afslutning forventes den studerende at:
Modulet indeholder forelæsninger og opgaveløsning og foregår på dansk
Der undervises 1 – 2 gange pr. måned fra kl. 9 - 18. Det kræver en betydelig forberedelsesindsats i form af læsning af pensum og opgaveløsning.
Prøvens navn | e-handel |
Prøveform | Skriftlig
4-timers skriftlig eksamen.
Nærmere detaljer om formkrav, aflevering, eksamen mm. gøres tilgængeligt i modulets Moodle-rum. |
ECTS | 5 |
Tilladte hjælpemidler | Alle skriftlige og alle elektroniske
hjælpemidler |
Bedømmelsesform | 7-trins-skala |
Censur | Intern prøve |
Vurderingskriterier | Vurderingskriterierne er angivet i Universitetets eksamensordning |
STUDIESEKRETÆR (ved praktiske spørgsmål)
KOORDINATOR (ved faglige spørgsmål)
Engelsk titel | Module 6: e-commerce |
Modulkode | SRD580074D |
Modultype | Kursus |
Varighed | 1 semester |
Semester | Efterår
|
ECTS | 5 |
Undervisningssprog | Dansk |
Undervisningssted | Anden placering |
Modulansvarlig |
Studienævn | Studienævn for MBA og HD |
Institut | AAU Business School |
Fakultet | Det Humanistiske og Samfundsvidenskabelige Fakultet |