Indenfor temarammen om læring og forandring i praksis bygges der videre på viden, færdigheder og kompetencer på uddannelsens tidligere moduler. På modulet skal den studerende gennem et empirisk projektarbejde lære at udvikle sine akademiskfaglige kompetencer i et samspil med en projektorienteret kontekst i ind- eller udland. Der undervises i fokus på samspil mellem teori og praksis, forandringsperspektiver, videnssamarbejde, etnografisk arbejde og interventionsarbejde.
Den studerende skal gennem modulet opnå:
Viden om
Den studerende skal gennem modulet opnå:
Færdigheder i
Den studerende skal gennem modulet opnå:
Kompetencer til
Prøvens navn | Læring og forandring i praksis |
Prøveform | Mundtlig pba. projekt
En intern kombineret skriftlig og mundtlig prøve i Læring og
forandring i praksis (Learning and Innovative Change in Practice).
Prøven foregår som en samtale mellem den studerende, eksaminator og
censor med udgangspunkt i en projektrapport, som dokumenterer og
formidler den studerendes projektorienterede forløb og analysen af
en selvvalgt problemstilling i tilknytning til dette. Desuden
skrives en formidlende artikel til virksomeheden/organisationen om
et emne inden for modulets tema. Projektrapporten (incl. artiklen)
kan udarbejdes i grupper på op til højst tre studerende.
Projektrapporten skal have et omfang på - v. 1 studerende min. 15 sider og max. 25 sider eksklusiv artiklen - v. 2 studerende min 20 sider og max. 45 sider eksklusiv artiklen - v. 3 studerende min 25 sider og max. 60 sider eksklusiv artiklen Artiklen må være mindst 3 og højst 5 sider. |
ECTS | 10 |
Bedømmelsesform | 7-trins-skala |
Censur | Intern prøve |
Vurderingskriterier | Vurderingskriterierne er angivet i Universitetets eksamensordning |
Engelsk titel | Learning and Innovative Change in Practice |
Modulkode | KALFPK20199 |
Modultype | Projekt |
Varighed | 1 semester |
Semester | Efterår
|
ECTS | 10 |
Undervisningssprog | Dansk |
Undervisningssted | Campus København |
Modulansvarlig |
Studienævn | Studienævn for Læring, IT og Organisation (LIO) |
Institut | Institut for Kultur og Læring |
Fakultet | Det Humanistiske og Samfundsvidenskabelige Fakultet |