Indenfor temarammen om design bygges der videre på opnået viden, opnåede færdigheder og kompetencer fra uddannelsens tidligere moduler, og der undervises i globale betingelser og muligheder for læring og kompetenceudvikling samt design og gennemførelse af læreprocesser i internationale organisationskontekster.
Den studerende skal gennem modulet opnå:
Viden om
Den studerende skal gennem modulet opnå:
Færdigheder i
Den studerende skal gennem modulet opnå:
Kompetencer til
Prøvens navn | Uddannelse og kompetenceudvikling i internationale organisationskontekster |
Prøveform | Mundtlig pba. projekt
En ekstern kombineret skriftlig og mundtlig prøve i Uddannelse og
Kompetenceudvikling i internationale organisationskontekster
(Education and Competence Development in International Organization
Contexts).
Prøven tager udgangspunkt i en projektrapport samt en artikel efter videnskabelige standarder der formidler projektets vidensproduktion eller behandler en tilstødende relevant problemstilling, som ikke er behandlet i projektet. Ved gruppesamarbejde indgår artiklen i gruppens fælles ansvar. Projektet skal omhandle design af et læringsbaseret forandringsforløb og skrives med udgangspunkt i valgmodulets faglige indhold. Sidetal: Opgaven skal være på mindst 15 og højst 20 sider pr. studerende og højst 30 sider ved individuelt udarbejdede rapporter. Hertil kommer en artikel efter videnskabelige standarder på mindst 5 og højst 7 sider, som ikke medtælles i førnævnte sidetal. |
ECTS | 20 |
Bedømmelsesform | 7-trins-skala |
Censur | Ekstern prøve |
Vurderingskriterier | Vurderingskriterierne er angivet i Universitetets eksamensordning |
Engelsk titel | Education and Competence Development in International Organization Contexts |
Modulkode | KALFPK20195 |
Modultype | Projekt |
Varighed | 1 semester |
Semester | Forår
|
ECTS | 20 |
Undervisningssprog | Dansk |
Undervisningssted | Campus København |
Modulansvarlig |
Studienævn | Studienævn for Læring, IT og Organisation (LIO) |
Institut | Institut for Kultur og Læring |
Fakultet | Det Humanistiske og Samfundsvidenskabelige Fakultet |