Modulet er centreret omkring forståelse af læring og vidensudvikling i organisationer i relation til itintegrerende processer. Der er teoretisk fokus på innovation, implementering og forankring, på organisation og ledelse, herunder projektledelse og forandringsledelse i relation til læring og it kontekster i organisationen.
Den studerende skal gennem modulet opnå viden om:
Den studerende skal gennem modulet opnå færdigheder i:
Den studerende skal gennem modulet opnå kompetencer til:
Prøvens navn | Organisatorisk læring og it |
Prøveform | Skriftlig
Prøven består i udarbejdelse af skriftlig fremstilling inden for et
emne, der omfatter den udbudte undervisning i relation til modulet.
Emnet aftales på forhånd mellem den af studienævnet udpegede
fagansvarlige og den/de studerende.
Sidetal: pr. studerende mindst 15 sider max 20 sider (max 30 sider ved individuel studerende). Modulet kan afløses gennem tilfredsstillende aktiv deltagelse. Modulets undervisningsplan, som placeres på uddannelsens læringsplatform før modulets start, skal specificere hvilke og hvor mange aktiviteter som tilfredsstillende aktiv deltagelse omfatter. |
ECTS | 5 |
Bedømmelsesform | Bestået/ikke bestået |
Censur | Intern prøve |
Vurderingskriterier | Vurderingskriterierne er angivet i Universitetets eksamensordning |
Engelsk titel | Organisational learning and IT - Specialisation and elective module |
Modulkode | KAIIOL201613 |
Modultype | Kursus |
Varighed | 1 semester |
Semester | Forår
|
ECTS | 5 |
Undervisningssprog | Dansk |
Undervisningssted | Campus Aalborg |
Modulansvarlig |
Studienævn | Studienævn for Læring, IT og Organisation (LIO) |
Institut | Institut for Kultur og Læring |
Fakultet | Det Humanistiske og Samfundsvidenskabelige Fakultet |