Modulet består af et problembaseret projektarbejde inden for et selvvalgt område under emnet:
Modulet kan sammen med modulet Tilvalgsintroduktion erstattes af et udlandsophold ved et universitet i et af de sprogområder, som studeres.
Når modulet er afsluttet, skal den studerende kunne demonstrere viden om og forståelse af et udvalgt problem inden for et af følgende fagområder:
Når modulet er afsluttet, skal den studerende kunne demonstrere færdigheder i
Når modulet er afsluttet, skal den studerende kunne demonstrere kompetencer til
Prøvens navn | Markedsforhold |
Prøveform | Skriftlig og mundtlig
En ekstern kombineret skriftlig og mundtlig projektprøve på
fremmedsproget
(engelsk/spansk/tysk) i: Markedsforhold (Market relations). Prøven foregår som en samtale mellem den/de studerende, eksaminator og censor med udgangspunkt i en af den/de studerende udarbejdet projektrapport. Projektrapporten betragtes som gruppens fælles ansvar. Projektrapporten, der udarbejdes på fremmedsproget, skal mindst være på 10 sider pr. studerende og må højst være på 20 sider pr. studerende, dog højst 30 sider ved individuelle projekter. Normeret prøvetid: 20 min. pr. studerende og 10 minutter pr. gruppe til votering og karaktergivning, dog højst i alt to timer ved store grupper, 30 minutter i alt ved individuelle prøver. Disse angivelser er inklusiv tid til votering og karaktergivning. |
ECTS | 15 |
Bedømmelsesform | 7-trins-skala |
Censur | Ekstern prøve |
Vurderingskriterier | Vurderingskriterierne er angivet i Universitetets eksamensordning |
Engelsk titel | Market relations |
Modulkode | BAINV201514 |
Modultype | Kursus |
Varighed | 1 semester |
Semester | Forår
|
ECTS | 15 |
Undervisningssprog | Dansk |
Undervisningssted | Campus Aalborg |
Modulansvarlig |
Studienævn | Studienævn for International Virksomhedskommunikation |
Institut | Institut for Kultur og Læring |
Fakultet | Det Humanistiske og Samfundsvidenskabelige Fakultet |