Forudsætninger/Anbefalede forudsætninger for
at deltage i modulet
Modulet bygger videre på viden opnået i alle forudgående moduler på
uddannelsen.
Modulets indhold, forløb og pædagogik
Læringsmål
Viden
- Kan forklare baggrunden for en konkret videnskabelig
problemstilling indenfor rammerne af forskning i klinisk
praksis
Færdigheder
- Kan identificere og dokumentere videnskabelige problemer i
relation til ny eller eksisterende sundhedsteknologi
- Kan dokumentere systematisk litteraturgennemgang og på et
videnskabeligt grundlag opstille nye analyse- og
løsningsmodeller
- Kan tilrettelægge og gennemføre et projekt med fokus på
evaluering i relation til implementering eller vurdering
afsundhedsteknologi-anvendelse i forhold til etableret klinisk
viden
- Kan diskutere projektarbejdets resultater i forhold til de
anvendte teorier og metoders rækkevidde og anvendelighed
Kompetencer
- Kan identificere og vurdere eksisterende viden og undersøgelser
om sundhedsteknologianvendelse i sundhedssektoren
- Kan identificere eget vidensbehov i forbindelse med evaluering
relateret til ny eller eksisterende sundhedsteknologi
- Kan tilrettelægge læring ud fra identificeret
læringsbehov
Undervisningsform
Der undervises i modulet jf. studieordningens § 17.
Eksamen
Prøver
Prøvens navn | Kandidatspeciale |
Prøveform | Speciale/afgangsprojekt |
ECTS | 30 |
Bedømmelsesform | 7-trins-skala |
Censur | Ekstern prøve |
Vurderingskriterier | Vurderingskriterierne er angivet i Universitetets
eksamensordning |
Yderligere informationer
Du kan orientere dig i Moodle og evt. kontakte
semesterkoordinator ved faglige spørgsmål eller studiesekretær ved
administrative spørgsmål.
Øvrige henvendelser kan rettes til studienævnssekretær
Malene Møller
Knudsen.