Forudsætninger/Anbefalede forudsætninger for
at deltage i modulet
Undervisningen tager udgangspunkt i læringsmålene for kurser og
projektmoduler på tidligere semestre.
Modulets indhold, forløb og pædagogik
Læringsmål
Viden
Den studerende kan
- anvende, analysere, syntetisere og vurdere idrætsvidenskabelige
problemstillinger i et omfang, der er relevant for arbejdsmarkedet.
og/eller
- anvende, analysere, syntetisere og vurdere idrætsvidenskabelige
problemstillinger i et omfang, der er relevant for en videre
videnskabelig uddannelse
Færdigheder
Den studerende kan
- identificere og analysere en idrætsvidenskabelig
problemstilling på et videnskabeligt grundlag
- anvende anerkendte metoder til registrering og måling af
idræts-/arbejdsrelateret fysisk aktivitet
- anvende anerkendte videnskabelige metoder i forbindelse med
indsamling af idrætsrelevante data
- analysere indsamlede data og afrapportere relevante
resultater.
- syntetisere og vurdere indsamlede data i en videnskabelig
sammenhæng
Kompetencer
Den studerende kan
- anvende tilegnet videnskabelig viden og færdigheder.
- tage ansvar for, og indgå i samarbejdsrelationer omkring
analyse, syntese og vurdering af idrætsvidenskabelige
problemstillinger
- selvstændigt tilegne sig ny viden og færdigheder relateret til
en videnskabelige undersøgelse inden for idrætsområdet
- indgå i samarbejdsrelationer om analyse, syntese og vurdering
af en idrætsvidenskabelig problemstilling
Undervisningsform
Der undervises i modulet jf. studieordningens § 17.
Eksamen
Prøver
Prøvens navn | Bachelorprojekt |
Prøveform | Speciale/afgangsprojekt |
ECTS | 20 |
Bedømmelsesform | 7-trins-skala |
Censur | Ekstern prøve |
Vurderingskriterier | Vurderingskriterierne er angivet i Universitetets
eksamensordning |
Yderligere informationer
Du kan orientere dig i Moodle og evt. kontakte
semesterkoordinator ved faglige spørgsmål eller studiesekretær ved
administrative spørgsmål.
Øvrige henvendelser kan rettes til studienævnssekretær
Malene Møller
Knudsen.