At give den studerende viden, færdigheder og kompetencer til at designe, programmere og evaluere interaktive applikationer på PC og mobile platforme. Herudover vil modulet introducere grundlæggende begreber fra objektorienteret programmering. Modulet dækker de grundlæggende aspekter af programmering af grafiske brugerinterfaces (GUIs), såvel som interaktioner på mobile platforme, som tilbyder touch eller sensor-baseret interaktion.
Studerende, som gennemfører modulet, vil opnå:
Studerende, som gennemfører modulet, vil være i stand til at:
Studerende som gennemfører modulet vil være i stand til at:
Se oversigt over undervisningsformer under §17.
Prøvens navn | Programmering af interaktive systemer |
Prøveform | Skriftlig eller mundtlig |
ECTS | 5 |
Tilladte hjælpemidler | Med visse hjælpemidler:
Se semesterbeskrivelse |
Bedømmelsesform | 7-trins-skala |
Censur | Intern prøve |
Vurderingskriterier | Vurderingskriterierne er angivet i Universitetets eksamensordning |
Engelsk titel | Programming for Interaction |
Modulkode | MSNMEDB2204C |
Modultype | Kursus |
Varighed | 1 semester |
Semester | Forår
|
ECTS | 5 |
Undervisningssprog | Dansk og engelsk |
Undervisningssted | Campus København |
Modulansvarlig |
Studienævn | Studienævn for Medieteknologi |
Institut | Institut for Arkitektur og Medieteknologi |
Fakultet | Det Tekniske Fakultet for IT og Design |