Valgmodulet beskæftiger sig med et algoritmer, data og demokrati inden for ikt og læring.
Valgmodulet giver den studerende mulighed for at fordybe sig i teori og metoder inden for valgmodulets temaramme.
Der fokuseres på hovedspørgsmål om hvad, under hvilke omstændigheder og med hvilke midler det er muligt at identificere/analysere/designe/kvalificere/facilitere inden for valgmodulets temaramme.
Målet for den studerendes tilegnelse af viden inden for algoritmer, data og demokrati i ikt og læring er, at den studerende efter deltagelse i modulet skal kunne:
Målet for den studerendes udvikling af færdigheder inden for algoritmer, data og demokrati i ikt og læring er, at den studerende skal kunne:
Målet for den studerendes dannelse af kompetencer inden for algoritmer, data og demokrati i ikt og læring er, at den studerede skal kunne:
Se under § 17 i studieordningen.
ECTS-point: 5 = 5 x 27,5 = 137,5 timers studenterbelastning i alt
Prøvens navn | Valgmodul i IKT og læring: Algoritmer, data og demokrati |
Prøveform | Aktiv deltagelse/løbende evaluering
Reeksamen består af udarbejdelse af en mindre skriftlig
fremstilling og eventuelt produkt(er) inden for et emne, der
omfatter den i studieåret udbudte undervisning i relation til
algoritmer, data og demokrati i IKT og læring. |
ECTS | 5 |
Tilladte hjælpemidler | Alle skriftlige og alle elektroniske
hjælpemidler |
Bedømmelsesform | Bestået/ikke bestået |
Censur | Intern prøve |
Vurderingskriterier | Vurderingskriterierne er angivet i Universitetets eksamensordning |
Engelsk titel | Elective in ICT and Learning: Algorithms, Data, and Democracy |
Modulkode | MILVM20207 |
Modultype | Kursus |
ECTS | 5 |
Undervisningssprog | Dansk |
Undervisningssted | Anden placering |
Modulansvarlig |
Studienævn | Studienævn for Masteruddannelsen i IKT og Læring |
Institut | Institut for Kommunikation og Psykologi |
Fakultet | Det Humanistiske Fakultet |