Valgmodulet beskæftiger sig med innovative tilrettelæggelsesprocesser inden for ikt og læring.
Valgmodulet giver den studerende mulighed for at fordybe sig i teori og metoder inden for valgmodulets temaramme.
Der fokuseres på hovedspørgsmål om hvad, under hvilke omstændigheder og med hvilke midler det er muligt at identificere/analysere/designe/kvalificere/facilitere inden for valgmodulets temaramme.
Målet for den studerendes tilegnelse af viden inden for innovative tilrettelæggelsesprocesser i ikt og læring er, at den studerende efter deltagelse i modulet skal kunne:
Målet for den studerendes udvikling af færdigheder inden for innovative tilrettelæggelsesprocesser i ikt og læring er, at den studerende skal kunne:
Målet for den studerendes dannelse af kompetencer inden for innovative tilrettelæggelsesprocesser i ikt og læring er, at den studerede skal kunne:
Se under § 17 i studieordningen.
ECTS-point: 5 = 5 x 27,5 = 137,5 timers studenterbelastning i alt
Prøvens navn | Valgmodul i IKT og læring: Innovative tilrettelæggelsesprocesser |
Prøveform | Aktiv deltagelse/løbende evaluering
Prøven bestås ved tilfredsstillende, aktiv deltagelse i
undervisningen inden for valgmodulets temaramme (den enkelte
studerendes aktive deltagelse). Krav om tilfredsstillende, aktiv
deltagelse, herunder krav om tilstedeværelse og afløsningsopgaver,
aftales på forhånd mellem studienævnet og en af studienævnet
udpeget fagansvarlig. Der gives skriftlig feedback til deltagerne.
Ved manglende tilfredsstillende, aktiv deltagelse i undervisningen bruger den studerende et eksamensforsøg. Den studerende har mulighed for at gå til reeksamination (3 forsøg i alt). Prøven består i udarbejdelse af en mindre skriftlig fremstilling og eventuelt produkt(er) inden for et emne, der omfatter den i studieåret udbudte undervisning i relation til innovative tilrettelæggelsesprocesser i ikt og læring. Redegørelsen må være på højst 6 sider pr. studerende, ved grupper dog højst 30 sider i alt og ved en individuelt udarbejdet fremstilling højst 7 sider. |
ECTS | 5 |
Tilladte hjælpemidler | Alle skriftlige og alle elektroniske
hjælpemidler |
Bedømmelsesform | Bestået/ikke bestået |
Censur | Intern prøve |
Vurderingskriterier | Vurderingskriterierne er angivet i Universitetets eksamensordning |
Der udbydes nye valgmoduler hvert semester.
Udbud og valgmodulbeskrivelser opdateres løbende på uddannelsens hjemmeside
Engelsk titel | Elective in ICT and Learning: Innovative Planning Processes |
Modulkode | MILVM20203 |
Modultype | Kursus |
ECTS | 5 |
Undervisningssprog | Dansk |
Undervisningssted | Anden placering |
Modulansvarlig |
Studienævn | Studienævn for Masteruddannelsen i IKT og Læring |
Institut | Institut for Kommunikation og Psykologi |
Fakultet | Det Humanistiske Fakultet |