Modulet giver en introduktion til forskellige tilgange til udvikling af projekter med fokus på leg, begivenheds- og oplevelsesdesign. Desuden introduceres den studerende for mobile teknologier og deres anvendelse inden for tilrettelæggelsen deltagelsesbaserede begivenheder og events.
Fag:
I forbindelse med modulet kan der blive udbudt fag inden for følgende områder:
I dette modul skal den studerende opnå: Grundlæggende viden om
Færdigheder i at
Kompetencer i at
Gruppearbejde i forhold til fagets aktiviteter
Prøvens navn | Play og Event |
Prøveform | Aktiv deltagelse/løbende evaluering
Aktiv deltagelse i modulets forelæsningsrække og andre
fagrelaterede aktiviteter er påkrævet. Aktiv deltagelse
forudsætter, at den studerende læser obligatorisk litteratur,
deltager i 80 % af modulets forelæsninger og andre fagrelaterede
aktiviteter, bidrager til modulets diskussioner gennem oplæg og
deltager aktivt i diskussioner samt afleverer alle opgaver.
Hvis en studerende ikke opfylder kravene til aktiv deltagelse, afholdes følgende re-eksamen: Intern skriftlig eksamen i modulet ”Play og Event (valgmodul)” Aflevering: individuelt Eksamen er en fri opgave. Den studerende skal udarbejde et legebaseret artefakt eller en legebaseret event og aflevere en reflekterende rapport. Omfang: det skriftlige arbejde må ikke overstige 10 sider. Opgaven bedømmes af én eksaminator. Omfang: det skriftlige arbejde må ikke overstige 10 sider. |
ECTS | 5 |
Bedømmelsesform | Bestået/ikke bestået |
Censur | Intern prøve |
Vurderingskriterier | Vurderingskriterierne er angivet i Universitetets eksamensordning |
Engelsk titel | Play and Event |
Modulkode | KOTBA20VM02 |
Modultype | Kursus |
Varighed | 1 semester |
Semester | Forår
|
ECTS | 5 |
Undervisningssprog | Dansk |
Undervisningssted | Campus Aalborg |
Modulansvarlig |
Studienævn | Studienævn for Kunst, Sundhed og Teknologi |
Institut | Institut for Kommunikation og Psykologi |
Fakultet | Det Humanistiske Fakultet |