Inden for temarammen ”Design af lærings- og forandringsprocesser” gives en grundlæggende introduktion til teoretiske og metodiske tilgange til design af lærings- og forandringsprocesser i organisationer og uddannelsesinstitutioner, herunder metodologiske implikationer i relation til forskellige typer interventioner. Modulet understøtter udviklingen af et konkret lærings- og forandringsdesign inden for det faglige område for det valgte 10-ECTS valgmodul på 8.semester.
Den studerende skal gennem modulet opnå:
Viden om
Den studerende skal gennem modulet opnå:
Færdigheder i
Den studerende skal gennem modulet opnå:
Kompetencer til
.
Vedr. undervisningsform henvises til studieordningens §17. Den konkrete vægtning mellem de forskellige undervisningselementer vil fremgå af semesterbeskrivelsen for modulet. Semesterbeskrivelsen offentliggøres i Moodle før semesterstart.
Prøvens navn | Design af læring og forandringsprocesser |
Prøveform | Mundtlig pba. projekt
Modulet ”Design af læring og forandringsprocesser” afsluttes med en
ekstern kombineret skriftlig og mundtlig prøve. Prøven omfatter
samtidig det valgte 10-ECTS valgmodul på semestret. Den mundtlige
prøve tager udgangspunkt i en af gruppen udarbejdet projektrapport.
Projektet skal omhandle et design af et læringsbaseret
forandringsforløb og skrives med udgangspunkt i og reference til
det valgte valgmoduls faglige indhold.
Projektrapporten skal være på mindst 30 og højst 50 sider. Gruppestørrelse 4-6 studerende Prøvetid: jfr. studieordnigesns § 17.2 stk. 4. Projektrapporten og den mundtlige eksamination skal demonstrere, at den studerende opfylder målbeskrivelserne for modulet. |
ECTS | 10 |
Bedømmelsesform | 7-trins-skala |
Censur | Ekstern prøve |
Vurderingskriterier | Vurderingskriterierne er angivet i Universitetets eksamensordning |
Engelsk titel | Design of learning and innovative change |
Modulkode | KALFPK20204 |
Modultype | Projekt |
Varighed | 1 semester |
Semester | Forår
|
ECTS | 10 |
Undervisningssprog | Dansk |
Undervisningssted | Campus København |
Modulansvarlig |
Studienævn | Studienævn for Læring, IT og Organisation (LIO) |
Institut | Institut for Kultur og Læring |
Fakultet | Det Humanistiske Fakultet |