Modulet er et kursusmodul, og i tilknytning til modulet afholdes kursus i problembaseret læring inden for en klinisk kontekst på et videregående niveau.
Den studerende skal gennem modulet opnå viden om
Den studerende skal gennem modulet opnå færdigheder i
Den studerende skal gennem modulet opnå kompetencer til
Prøvens navn | Problembaseret læring i klinisk praksis |
Prøveform | Mundtlig
Prøven foregår som en samtale mellem den studerende, eksaminator og
censor med
udgangspunkt i et af eksaminator stillet spørgsmål/opgave vedrørende en problemformulering i en klinisk kontekst. Normeret prøvetid: 20 min Prøven kan afløses ved tilfredsstillende aktiv deltagelse i kursusundervisningen, hvilket indebærer min. 80 % tilstedeværelse samt tilfredsstillende løsning af samtlige opgaver, som stilles i løbet af kurset. |
ECTS | 5 |
Tilladte hjælpemidler | Uden hjælpemidler |
Bedømmelsesform | Bestået/ikke bestået |
Censur | Intern prøve |
Vurderingskriterier | Vurderingskriterierne er angivet i Universitetets eksamensordning |
Engelsk titel | Problem Based Learning in Clinical Practice |
Modulkode | BAMTP201622 |
Modultype | Kursus |
Varighed | 1 semester |
Semester | Forår og Efterår
Modulets placering: 4. eller 5. semester (modulet udbydes i det omfang studienævnet vurderer, at der er tilstrækkelig tilmelding til det). Valgfrit modul |
ECTS | 5 |
Undervisningssprog | Dansk |
Undervisningssted | Campus Aalborg |
Modulansvarlig |
Studienævn | Studienævn for Kunst, Sundhed og Teknologi |
Institut | Institut for Kommunikation og Psykologi |
Fakultet | Det Humanistiske Fakultet |