Valgmodulet beskæftiger sig med et særligt perspektiv på ikt og
læring.
Valgmodulet giver den studerende mulighed for at fordybe sig i
teori og metoder inden for valgmodulets temaramme.
Der fokuseres på hovedspørgsmål om hvad, under hvilke
omstændigheder og med hvilke midler det er muligt at
identificere/analysere/designe/kvalificere/facilitere inden for
valgmodulets temaramme.
Målet for den studerendes tilegnelse af viden inden for valgmodulets temaramme er, at den studerende efter deltagelse i modulet skal kunne:
Målet for den studerendes udvikling af færdigheder indenfor valgmodulets temaramme er, at den studerende skal kunne:
Målet for den studerendes dannelse af kompetencer indenfor valgmodulets temaramme er, at den studerede skal kunne:
Undervisningen er tilrettelagt som web-baseret fjernundervisning med virtuelle perioder i kombination med fremmødeseminarer.
ECTS-point: 5 = 5 x 27,5 = 137,5 timers studenterbelastning i alt
Prøvens navn | Implementering og ibrugtagning af sundhedsteknologi: læringsmæssige udfordringer |
Prøveform | Aktiv deltagelse/løbende evaluering
Prøven afløses ved tilfredsstillende, aktiv deltagelse i
undervisningen inden for valgmodulets temaramme (den enkelte
studerendes aktive bidrag).
Afløsningsopgaverne, herunder krav til tilstedeværelse aftales på forhånd mellem en af studienævnet udpeget fagansvarlig og den/de studerende. Der gives skriftlig feedback til deltagerne. Ved ikke bestået har den studerende ret til re-eksamination (3 eksamensforøg i alt). Prøven består i udarbejdelse af en mindre skriftlig fremstillingog eventuelt produkt(er) inden for et emne, der omfatter den i studieåret udbudte undervisning, workshops og vejledning i relation til valgmodulet i aktuelle emner i ikt og læring, . Emnet aftales på forhånd mellem den af studienævnet udpegede fagansvarlige og den/de studerende. Prøven tager udgangspunkt i en af én eller flere studerende udarbejdet fremstilling på højst 7 sider pr. studerende i gruppen – dog højst 30 sider i alt, ved en individuelt udarbejdet fremstilling højst 8 sider. |
ECTS | 5 |
Bedømmelsesform | Bestået/ikke bestået |
Censur | Intern prøve |
Vurderingskriterier | Vurderingskriterierne er angivet i Universitetets eksamensordning |
Der udbydes nye valgmoduler hvert semester.
Udbud og valgmodulbeskrivelser opdateres løbende på uddannelsens hjemmeside samt i Moodle.
Engelsk titel | Implementation and deployment of health technology: learning challenges |
Modulkode | MILVM20183 |
Modultype | Kursus |
Semester | Efterår og Forår
|
ECTS | 5 |
Undervisningssprog | Dansk |
Undervisningssted | Anden placering |
Modulansvarlig |
Studienævn | Studienævn for Masteruddannelsen i IKT og Læring |
Institut | Institut for Kommunikation og Psykologi |
Fakultet | Det Humanistiske Fakultet |