Modulet omfatter kurser og opgaver inden for følgende fagområde:
content-managementsystemer (cms)
sociale medier
digital strategi.
Når modulet er afsluttet, skal den studerende kunne demonstrere:
Viden om og forståelse af
digitale platforme til intern og ekstern kommunikation
opbygning og strukturering af information i content-management-systemer
kommunikationsplatformes sammenhæng og integration.
Når modulet er afsluttet, skal den studerende kunne demonstrere:
Færdigheder i
at planlægge og strukturere information til digital kommunikation
at opsætte et website på en cms-platform
at anvende og indlejre eksterne sociale medier som kommunikationsplatform.
Når modulet er afsluttet, skal den studerende kunne demonstrere:
Kompetencer til
selvstændigt og i samarbejde med andre at arbejde med cms-systemer og sociale medier i en professionel sammenhæng
selvstændigt at kunne fortsætte egen kompetenceudvikling inden for området.
Prøvens navn | Digitale kommunikationsplatforme |
Prøveform | Skriftlig
Prøven har form af en bunden 2-dages skriftlig hjemmeopgave.
Besvarelsens længde fastsættes af eksaminator ved opgavens
udlevering. |
ECTS | 5 |
Tilladte hjælpemidler | Alle skriftlige og alle elektroniske
hjælpemidler |
Bedømmelsesform | 7-trins-skala |
Censur | Intern prøve |
Vurderingskriterier | Vurderingskriterierne er angivet i Universitetets eksamensordning |
Engelsk titel | Digital Communication Platforms |
Modulkode | BAINV201428 |
Modultype | Kursus |
Varighed | 1 semester |
Semester | Forår
|
ECTS | 5 |
Undervisningssprog | Dansk |
Undervisningssted | Campus Aalborg |
Modulansvarlig |
Studienævn | Studienævn for International Virksomhedskommunikation |
Institut | Institut for Kultur og Læring |
Fakultet | Det Humanistiske Fakultet |