Digitale kommunikationsplatforme

2019/2020

Modulets indhold, forløb og pædagogik

Modulet omfatter kurser og opgaver inden for følgende fagområde:

  • content-managementsystemer (cms)

  • sociale medier

  • digital strategi.

Læringsmål

Viden

Når modulet er afsluttet, skal den studerende kunne demonstrere:

Viden om og forståelse af

  • digitale platforme til intern og ekstern kommunikation

  • opbygning og strukturering af information i content-management-systemer

  • kommunikationsplatformes sammenhæng og integration.

Færdigheder

Når modulet er afsluttet, skal den studerende kunne demonstrere:

Færdigheder i

  • at planlægge og strukturere information til digital kommunikation

  • at opsætte et website på en cms-platform

  • at anvende og indlejre eksterne sociale medier som kommunikationsplatform.

Kompetencer

Når modulet er afsluttet, skal den studerende kunne demonstrere:

Kompetencer til

  • selvstændigt og i samarbejde med andre at arbejde med cms-systemer og sociale medier i en professionel sammenhæng

  • selvstændigt at kunne fortsætte egen kompetenceudvikling inden for området.

Eksamen

Prøver

Prøvens navnDigitale kommunikationsplatforme
Prøveform
Skriftlig
Prøven har form af en bunden 2-dages skriftlig hjemmeopgave. Besvarelsens længde fastsættes af eksaminator ved opgavens udlevering.
ECTS5
Tilladte hjælpemidler
Alle skriftlige og alle elektroniske hjælpemidler
Bedømmelsesform7-trins-skala
CensurIntern prøve
VurderingskriterierVurderingskriterierne er angivet i Universitetets eksamensordning
Permalink Print

Fakta om modulet

Engelsk titelDigital Communication Platforms
ModulkodeBAINV201428
ModultypeKursus
Varighed1 semester
SemesterForår
ECTS5
UndervisningssprogDansk
UndervisningsstedCampus Aalborg
Modulansvarlig
Indgår i

Organisation

StudienævnStudienævn for International Virksomhedskommunikation
InstitutInstitut for Kultur og Læring
FakultetDet Humanistiske Fakultet

Søg i modulbasen

View all fonts in this project