e-handel i mange forskellige former har stigende betydning overalt i samfundet.
Fagmodulets formål er, med afsæt i aktuel viden, at give deltagerne baggrund for at kunne arbejde ledelses- og funktionsmæssigt med e-handel i virksomheder og organisationer.
Følgende hovedemner indgår i fagmodulet:
Uddannelsens 3. semester er tænkt som fundamentet for det videre arbejde, idet der undervises i uddannelsens kerneområder. På dette semester skabes naturlig progression til uddannelsens videre forløb.
Ved modulets afslutning forventes den studerende at:
Ved modulets afslutning forventes den studerende at:
Ved modulets afslutning forventes den studerende at:
Modulet indeholder forelæsninger og opgaveløsning og foregår på dansk
Der undervises 1 – 2 gange pr. måned fra kl. 9 - 18. Det kræver en betydelig forberedelsesindsats i form af læsning af pensum og opgaveløsning.
| Prøvens navn | e-handel |
| Prøveform | Skriftlig
4-timers skriftlig eksamen.
Nærmere detaljer om formkrav, aflevering, eksamen mm. gøres tilgængeligt i modulets Moodle-rum. |
| ECTS | 5 |
| Tilladte hjælpemidler | Alle skriftlige og alle elektroniske
hjælpemidler |
| Bedømmelsesform | 7-trins-skala |
| Censur | Intern prøve |
| Vurderingskriterier | Vurderingskriterierne er angivet i Universitetets eksamensordning |
STUDIESEKRETÆR (ved praktiske spørgsmål)
Helle Rank Nørgaard
Tlf. 9940 8028
Mail: hrn@business.aau.dk
KOORDINATOR (ved faglige spørgsmål)
Ekstern Lektor Jakob Vangsgaard
Mail: jbv@business.aau.dk
| Engelsk titel | Module 6: e-commerce |
| Modulkode | SRD580074D |
| Modultype | Kursus |
| Varighed | 1 semester |
| Semester | Efterår
|
| ECTS | 5 |
| Undervisningssprog | Dansk |
| Undervisningssted | Anden placering |
| Modulansvarlig |
| Studienævn | Studienævn for MBA og HD |
| Institut | Institut for Økonomi og Ledelse |
| Fakultet | Det Samfundsvidenskabelige Fakultet |