Formålet med modulet er, at den studerende opnår kendskab til teorier og tilgange, der belyser læring i organisatoriske kontekster samt, at den studerende opnår færdighed i at analysere praksisrelaterede problemstillinger vedrørende organisatorisk læring og læring i relation til organisatoriske kontekster ved hjælp af fagets teorier og tilgange.
Prøvens navn | Organisatorisk læring |
Prøveform | Skriftlig
Opgaven kan skrives individuelt eller i grupper på op til 5
studerende.
Sidetal: Mindst 4 og højst 8 sider pr. studerende ved individuelt udarbejdede opgaver. Mindst 4 og højst 6 sider pr. studerende ved gruppeopgaver. |
ECTS | 5 |
Bedømmelsesform | Bestået/ikke bestået |
Censur | Intern prøve |
Vurderingskriterier | Det skriftlige produkt skal demonstrere, at den studerende
opfylder målbeskrivelserne for modulet. Ved bedømmelsen af
prøvepræstationen vil der med henblik på opnåelse af
karakteren 12 blive lagt vægt på, at den studerende demonstrerer en udtømmende opfyldelse af fagets mål med ingen eller få uvæsentlige mangler |
Engelsk titel | Organizational Learning |
Modulkode | MAELF20203 |
Modultype | Kursus |
Varighed | 1 semester |
Semester | Forår og Efterår
Alt efter valg af masterforløb. |
ECTS | 5 |
Undervisningssprog | Dansk |
Tomplads | Ja |
Undervisningssted | Campus Aalborg |
Modulansvarlig |
Studienævn | Studienævnet for efteruddannelse i Læring og Filosofi |
Institut | Institut for Læring og Filosofi |
Fakultet | Det Humanistiske Fakultet |